Straffa Skrevet 15. januar 2007 Skrevet 15. januar 2007 (endret) Har også funnet VS og prøvd å kjøre fra den. Men ender opp med at VS blir sprengt i fillebiter når jeg kjører ut på den sletten. Skal se om jeg får det til når jeg er ferdig på jobb Endret 15. januar 2007 av Andrex76
grrcarl Skrevet 20. januar 2007 Skrevet 20. januar 2007 Andrex76: Jeg bare løp fra den jeg, VS'en gikk til helvete, men jeg klarte fint å løpe fra den (spiller på normal). Noen som har noen tips til hvordan jeg skal ta den Veps-bossen på toppen av fjellet (mission 04)? Jeg dauer hver jævla gang. Det er ikke de målsøkende mini vepsene/biene som plager meg, de får jeg som regel skutt ned. Det er når vepse-far skyter en rakettsak opp i været, og den eksploderer. De bombene, eller hva du vil kalle det, som faller ned gjør så sinnsykt mye skade på VS'n min.. Bruker gatling-gun og missile-launcher (den "rakett-kassa"). Ligger mye våpen rundt der ser jeg. Hva har folket gjort?
Tomtruck Skrevet 20. januar 2007 Skrevet 20. januar 2007 (endret) Bruk den knausen i midten der for beskyttelse. Hjalp for min del, spesielt da denne kjempen kommer i et knusende angrep mot deg. Når han krasjer i fjellknausen blir han paralysert og da får man gjort en del skade på jæveln! Endret 20. januar 2007 av Tomtruck
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå