Gå til innhold

Lost Planet Limited Edition i hus!

zeox

Anbefalte innlegg

Skrevet

Green Eye var jo helt sinnsykt!

Når man får VS'en til Waynes far for første gang, og flyr sidelengs og skyter de greiene på siden til Green Eye. Var som å se den feteste av de fete action filmene, bare at man gjorde det selv :love: Dette spillet må være den beste starten på et spillår noensinne!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Startet spillet for første gang idag og etter første mission må jeg si at jeg er utrolig fornøyd. Mulig AI er dårlig og at det er veldig lineært, men det bryr jeg meg ikke et dugg om i dette spillet. Dette er ren fet action av høyeste klasse. Ufattelig morro så langt, men det kan jo kanskje bli dårligere etterhvert.

Topp grafikk, fet lyd, kule monstre, mechs og action hele veien. Hva mer kan man be om?

Skrevet

Startet også å spille denne i dag, og er helt enig. Dette er action av beste merke. Omgivelsene er rett og slett fantastiske, grafikkken er nydelig og med et skikkelig surround anlegg blir dette en total opplevelse :D .

Gjest Slettet+981234789
Skrevet

jada det er ikke noe nytt ved Lost Planet,

men det er et glimrende spill, full av god følelse og bra historie.

man sitter konstant og følger med, blir ikke lei, og kjøre de VS`ene fungere så bra at det er kult nok i seg selv og kjøpe spillet.

jeg anbefaller deg og kjøpe dette spillet uansett hva folk sier (meg også)

du blir ikke skuffet... veldig underholdene og morsomt spill!

Skrevet

Jeg stemmer i og anbefaler spillet. Det er som sagt relativt kort, old school med AI og story som ikke er til å hoppe i taket over akkurat... men pen grafikk, lyd (spesielt med 5.1 setup og litt trøkk i subwooferen) og velgjort action. Terningkast 4+!

Skrevet

Hvorfor bry seg med AI-en? Disse soldatene er jo bare maur når du får slengt deg inn i en VS, og andre VS-er er bare små hindringer på vei mot din neste boss. ;)

Er ferdig med level 8 nå, og _alle_ bossfightene har vært av den særs underholdende sorten, spesielt Green Eye. Vil anbefale Lost Planet til alle som liker skytespill. Det er ingen overraskelser eller noe innovativt over spillet. Du vet hva du får, og det du får er svært underholdende.

Skrevet

Er meget uenig med de anmelderne som gir spillet lavere enn 80%. I mine øyne fortjener dette spillet helt klart en score mellom 80 og 90% et sted. Spillet er ikke perfekt, men de mangler og feil spillet har er forholdsvis ubetydelige.

Skrevet (endret)

SPILLET ER GANSKE så kult ja.

Gav det selv 8/10 .. Mye fete bossfighter, men jeg slet mer med andre bosser enn siste bossen ivertfall.

Endret av EssspeN
Skrevet

Har spilt Lost Planet noen dager og jeg er veldig fornøyd med spillet :)

Var litt i tvil da det har fått en del blandet kritikk, men hos meg falt det i smak

Lost Planet gjør det også bra i England

- 1 LOST PLANET: EXTREME CONDITION CAPCOM CAPCOM CAPCOM

- 2 WARIO WARE: SMOOTH MOVES INTELLIGENT SYSTEMS NINTENDO NINTENDO

1 3 FIFA 07 EA CANADA EA SPORTS ELECTRONIC ARTS

4 4 PRO EVOLUTION SOCCER 6 KONAMI DIGITAL ENTERTAINMENT KONAMI KONAMI

2 5 NEED FOR SPEED: CARBON EA CANADA EA GAMES ELECTRONIC ARTS

5 6 CANIS CANEM EDIT ROCKSTAR VANCOUVER ROCKSTAR TAKE 2

3 7 THE SIMS 2: PETS MAXIS EA GAMES ELECTRONIC ARTS

36 8 THE LEGEND OF ZELDA: TWILIGHT PRINCESS NINTENDO NINTENDO NINTENDO

10 9 GEARS OF WAR EPIC GAMES MICROSOFT MICROSOFT

6 10 CALL OF DUTY 3 TREYARCH ACTIVISION ACTIVISION

9 11 NEW SUPER MARIO BROS. NINTENDO NINTENDO NINTENDO

12 12 DR KAWASHIMA'S BRAIN TRAINING NINTENDO NINTENDO NINTENDO

8 13 LEGO STAR WARS II: THE ORIGINAL TRILOGY TRAVELLER'S TALES LUCASARTS LUCASARTS

16 14 TOM CLANCY'S RAINBOW SIX: VEGAS UBISOFT (MONTREAL) RED STORM UBISOFT

11 15 WWE SMACKDOWN VS RAW 2007 YUKE'S THQ THQ

7 16 CARS RAINBOW STUDIOS THQ THQ

- 17 WORLD SNOOKER CHAMPIONSHIP 2007 BLADE INTERACTIVE STUDIOS SEGA SEGA

17 18 GRAND THEFT AUTO: LIBERTY CITY STORIES ROCKSTAR LEEDS ROCKSTAR TAKE 2

- 19 WII PLAY NINTENDO NINTENDO NINTENDO

18 20 FOOTBALL MANAGER 2007 SPORTS INTERACTIVE SEGA SEGA

14 21 GRAND THEFT AUTO: VICE CITY STORIES ROCKSTAR LEEDS ROCKSTAR TAKE 2

13 22 TIGER WOODS PGA TOUR 07 EA REDWOOD SHORES EA SPORTS ELECTRONIC ARTS

15 23 THE SIMS 2 AMAZE ENTERTAINMENT EA GAMES ELECTRONIC ARTS

22 24 PROJECT GOTHAM RACING 3 BIZARRE CREATIONS MICROSOFT MICROSOFT

21 25 TOMB RAIDER: LEGEND CRYSTAL DYNAMICS EIDOS EIDOS

19 26 TONY HAWK'S PROJECT 8 NEVERSOFT ACTIVISION ACTIVISION

24 27 XBOX 360 LIVE ARCADE UNPLUGGED MICROSOFT MICROSOFT MICROSOFT

27 28 RAYMAN RAVING RABBIDS UBISOFT UBISOFT UBISOFT

29 29 BIG BRAIN ACADEMY NINTENDO NINTENDO NINTENDO

- 30 NINTENDOGS: LAB & FRIENDS NINTENDO NINTENDO NINTENDO

20 31 THE SIMPSONS: HIT & RUN RADICAL ENTERTAINMENT PLATINUM VIVENDI GAMES

28 32 ANIMAL CROSSING: WILD WORLD NINTENDO NINTENDO NINTENDO

26 33 TOM CLANCY'S SPLINTER CELL: DOUBLE AGENT UBISOFT (SHANGHAI) UBISOFT UBISOFT

- 34 RED STEEL UBISOFT UBISOFT UBISOFT

30 35 SONIC RUSH SONIC TEAM SEGA SEGA

- 36 GRAND THEFT AUTO: SAN ANDREAS ROCKSTAR NORTH PLATINUM TAKE 2

23 37 BUZZ! JUNIOR: JUNGLE PARTY MAGENTA SONY COMPUTER ENT. SONY COMPUTER ENT.

34 38 ZOO TYCOON DS BLUE FANG THQ THQ

32 39 LEGO STAR WARS TRAVELLER'S TALES PLATINUM TT GAMES

- 40 TOM CLANCY'S GHOST RECON: ADV WARFIGHTER UBISOFT RED STORM UBISOFT

Skrevet (endret)

Står litt fast i mission 03. De forbanna ormene spiser meg heletiden  :D

Noen som har tips hvordan unngå disse?

Endret av Andrex76
Skrevet
Står litt fast i mission 03. De forbanna ormene spiser meg heletiden  :D

Noen som har tips hvordan unngå disse?

7728910[/snapback]

Løp. ;) Hvis det er oppdraget jeg tror det er, så trenger du ikke drepe den ormen (selv om du får en artig achievement om du klarer det..), du må bare komme deg fram til målet. Det gjøres best ved å lære deg angrepene til ormen, og komme deg ut av angrepslinja, mens du holder retninga og ikke minst holder avstand (veldig viktig, ellers blir du fort rimelig dau). Å skyte litt etter ormen hjelper også, den blir litt satt ut av det, slik at du kan øke avstanden. Dessuten, aktiver pålene underveis, så vet du hele tiden hvilken retning du må løpe videre. Keep at it. :)

Skrevet (endret)
Løp. ;) Hvis det er oppdraget jeg tror det er, så trenger du ikke drepe den ormen (selv om du får en artig achievement om du klarer det..), du må bare komme deg fram til målet. Det gjøres best ved å lære deg angrepene til ormen, og komme deg ut av angrepslinja, mens du holder retninga og ikke minst holder avstand (veldig viktig, ellers blir du fort rimelig dau). Å skyte litt etter ormen hjelper også, den blir litt satt ut av det, slik at du kan øke avstanden. Dessuten, aktiver pålene underveis, så vet du hele tiden hvilken retning du må løpe videre. Keep at it. :)

7729374[/snapback]

Er det kun 1 orm det er snakk om? Eller vil det komme en ny om jeg dreper den første? Siden det er achievement for å ta ormen, må jeg jo prøve :)

For dere som ikke har spillet så er det snakk om denne ormen her

Link

Endret av Andrex76
Skrevet

7729374[/snapback]

Er det kun 1 orm det er snakk om? Eller vil det komme en ny om jeg dreper den første? Siden det er achievement for å ta ormen, må jeg jo prøve :)

For dere som ikke har spillet så er det snakk om denne ormen her

Link

7729398[/snapback]

Det finnes i alt 2 ormer. Du trenger bare å drepe den ene ormen for å få til achivments, husk bare å fullføre levelen etter å ha drept den.

Skrevet

Denne ormen holdt jeg på med tidligere i dag. Fant meg en VS sak som kunne gjøres om til en snøscooter i rene transformer stil, og gikk til kamp mot denne giganten. Men etterhvert som jeg holdt på fikk jeg beskjed på intercom'en om å komme meg til helvete vekk derfra :D Gjorde som jeg fikk beskjed om jeg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...