Gå til innhold

Lost Planet Limited Edition i hus!

zeox

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

skulle kjøpe Lost Planet i dag, har en tilgode lapp på 599 på en Spaceworld butikk her. men dem får det ikkej inn før uti Februar :S

Kan man bruke en Tilgodelapp på vilke som helst Spaceworld butikker?

Er en annen Spaceworld i nærheten som har det!

Skrevet
Tilgodelapp bare på den butikken du fikk den fra

Gavekort kan brukes på alle

jeg burde vel vite det siden jeg har jobbet der :hmm:

7699357[/snapback]

åhhh.... :hrm:

pleier Elkjøp og ta inn forseglete spill uten kvitering? :whistle:

Skrevet

Var innom Elkjøp, og det har vært inne på lager hele uken. De kunne dog ikke selge det før i morgen, siden de ikke har lov å selge spill før release. De fikk også kun inn standard edition.

Gjest Slettet+981234789
Skrevet
halo3 beta koden følger med preorder crackdown.

7693047[/snapback]

Shiiit bare preorder?,, hvor kan jeg bestille?

Skrevet

Har snart gått igjennom Lost Planet nå, og må si meg fornøyd så langt.

Eneste som er skikkelig skuffende er AI'en. Dummeste jeg har sett på lenge :S

Skrevet

Bossfightene var da litt utfordrende. Skal vist være rene helvete på Extreme setting. :D

Likte spillet jeg også. Dyp og bra historie. Kommet til level 7. Minner veldig på MGS og det liker jeg. :thumbup:

Skrevet

Kan ikke skjønne hvorfor dette spillet har fått så blandet kritikk. Spillet har jo annerledes og morsomt gameplay, sammen med en spennende historie. Multiplayeren har jeg ikke testet så mye, men de matchene jeg har prøvd har vært utrolig morsomme, da mechs og store våpen er blandet sammen. Veldig frisk multiplayer :)

Lovende start på 2007 dette her!

Collectors edition er absolutt gjennomført, med et av de mer heftige coverene jeg har sett på lenge og godt nok med ekstra materiell for den lille ekstra prisen

Skrevet
Kan ikke skjønne hvorfor dette spillet har fått så blandet kritikk. Spillet har jo annerledes og morsomt gameplay, sammen med en spennende historie. Multiplayeren har jeg ikke testet så mye, men de matchene jeg har prøvd har vært utrolig morsomme, da mechs og store våpen er blandet sammen. Veldig frisk multiplayer  :)

Lovende start på 2007 dette her!

Collectors edition er absolutt gjennomført, med et av de mer heftige coverene jeg har sett på lenge og godt nok med ekstra materiell for den lille ekstra prisen

7702959[/snapback]

Enig da jeg startet spillet trodde jeg først at dette skulle være veldig ensformigt gameplay og leveldesign der du gikk fra den ene hulen til den andre for å drepe aliens. Men allerede etter 1 level begynte ting å utforme seg annerledes og har kommet til level 7 og ingen av disse er like på noen som helst måte designmessig og gameplaymessig og det beste av alt så og si alt kan ødeleges og sprenges til tusen biter. :cool:

Skrevet

Problemet med spillet, iallefall for noen, er at der er alt for old-school. Du vet alltid hvor du skal gå, ekstremt lineært og alt for lett å finne ut hvordan du skal drepe store bosser (de er dog utrolig artige å sloss mot :D). For meg er ikke det noe problem. For meg er det AI'en som virkelig er det store skrubbsåret i dette spillet. Det er den dummeste jeg har sett på lenge, noe som jeg egentlig ikke hadde forventet.

Alt i alt et artig spill som jeg kommer til å spille til jeg runder det, kanskje spille litt multiplayer, samle noen target marks og legge det på hylla etter en uke eller to.

Skrevet
skulle kjøpe Lost Planet i dag, har en tilgode lapp på 599 på en Spaceworld butikk her.  men dem får det ikkej inn før uti Februar :S

Kan man bruke en Tilgodelapp på vilke som helst Spaceworld butikker?

Er en annen Spaceworld i nærheten som har det!

7699331[/snapback]

Hei

Mange av Spaceworld-buttikene bytter tilgodelappen til et gavekort for deg. Vet at Tveita ikke gjør det. Storgata gjør det. Bryn gjør det, men de får ikke inn gavekort før i neste uke...hehe sleit fært med det der forrige uke...

Gjest Slettet+981234789
Skrevet
Problemet med spillet, iallefall for noen, er at der er alt for old-school. Du vet alltid hvor du skal gå, ekstremt lineært og alt for lett å finne ut hvordan du skal drepe store bosser (de er dog utrolig artige å sloss mot :D). For meg er ikke det noe problem. For meg er det AI'en som virkelig er det store skrubbsåret i dette spillet. Det er den dummeste jeg har sett på lenge, noe som jeg egentlig ikke hadde forventet.

Alt i alt et artig spill som jeg kommer til å spille til jeg runder det, kanskje spille litt multiplayer, samle noen target marks og legge det på hylla etter en uke eller to.

7706461[/snapback]

skjønner hva du sier, men for meg gir jeg egentlig faen i det når det gjelder dette spillet, for jeg blir sugd inn i opplevelsen og klarer ikke og slutte å spille, storyen er også ganske spennede, digger følelsen dette spillet gir.

når jeg skulle banke Green Eye, det var itens, mange slike stunder, ble helt støl i hånda.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...