Tomtruck Skrevet 11. januar 2007 Skrevet 11. januar 2007 Noen som har kjøpt spillet på elkjøp? lurte på prisen...
Wooho Skrevet 11. januar 2007 Skrevet 11. januar 2007 Var innom begge Elkjøp butikkene i Stavanger området og ingen av butikkene hadde spillet. Forvent det sikkert til mandagen.
Skogslik Skrevet 11. januar 2007 Skrevet 11. januar 2007 skulle kjøpe Lost Planet i dag, har en tilgode lapp på 599 på en Spaceworld butikk her. men dem får det ikkej inn før uti Februar :S Kan man bruke en Tilgodelapp på vilke som helst Spaceworld butikker? Er en annen Spaceworld i nærheten som har det!
kewell79 Skrevet 11. januar 2007 Skrevet 11. januar 2007 Tilgodelapp bare på den butikken du fikk den fra Gavekort kan brukes på alle jeg burde vel vite det siden jeg har jobbet der
Skogslik Skrevet 11. januar 2007 Skrevet 11. januar 2007 Tilgodelapp bare på den butikken du fikk den fra Gavekort kan brukes på alle jeg burde vel vite det siden jeg har jobbet der 7699357[/snapback] åhhh.... pleier Elkjøp og ta inn forseglete spill uten kvitering?
StaBBer Skrevet 11. januar 2007 Skrevet 11. januar 2007 Var innom Elkjøp, og det har vært inne på lager hele uken. De kunne dog ikke selge det før i morgen, siden de ikke har lov å selge spill før release. De fikk også kun inn standard edition.
Tomtruck Skrevet 11. januar 2007 Skrevet 11. januar 2007 Ifølge gamer.no, cdon og platekompaniet er release i dag. Men ser at f.eks gamezone opererer med release dato i morgen.
StaBBer Skrevet 11. januar 2007 Skrevet 11. januar 2007 I følge ToTheGame.com: UK: 12-jan-2007 Nordic: 12-jan-2007 US: 12-jan-2007
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 11. januar 2007 Skrevet 11. januar 2007 halo3 beta koden følger med preorder crackdown. 7693047[/snapback] Shiiit bare preorder?,, hvor kan jeg bestille?
paranoide Skrevet 11. januar 2007 Skrevet 11. januar 2007 Haha, jeg vant Halo 3 betaplass fra Gamer, ikke noe Crackdown på meg. Med mindre det er bra.
phewBAR Skrevet 11. januar 2007 Skrevet 11. januar 2007 Crackdown ser jo genialt ut! Gleder meg mer til det enn Lost Planet, men LP skal nok skaffes det også til helga ja..
zeox Skrevet 11. januar 2007 Forfatter Skrevet 11. januar 2007 Har snart gått igjennom Lost Planet nå, og må si meg fornøyd så langt. Eneste som er skikkelig skuffende er AI'en. Dummeste jeg har sett på lenge :S
Wooho Skrevet 12. januar 2007 Skrevet 12. januar 2007 Bossfightene var da litt utfordrende. Skal vist være rene helvete på Extreme setting. Likte spillet jeg også. Dyp og bra historie. Kommet til level 7. Minner veldig på MGS og det liker jeg.
Tøffli Skrevet 12. januar 2007 Skrevet 12. januar 2007 Kan ikke skjønne hvorfor dette spillet har fått så blandet kritikk. Spillet har jo annerledes og morsomt gameplay, sammen med en spennende historie. Multiplayeren har jeg ikke testet så mye, men de matchene jeg har prøvd har vært utrolig morsomme, da mechs og store våpen er blandet sammen. Veldig frisk multiplayer Lovende start på 2007 dette her! Collectors edition er absolutt gjennomført, med et av de mer heftige coverene jeg har sett på lenge og godt nok med ekstra materiell for den lille ekstra prisen
Wooho Skrevet 12. januar 2007 Skrevet 12. januar 2007 Kan ikke skjønne hvorfor dette spillet har fått så blandet kritikk. Spillet har jo annerledes og morsomt gameplay, sammen med en spennende historie. Multiplayeren har jeg ikke testet så mye, men de matchene jeg har prøvd har vært utrolig morsomme, da mechs og store våpen er blandet sammen. Veldig frisk multiplayer Lovende start på 2007 dette her! Collectors edition er absolutt gjennomført, med et av de mer heftige coverene jeg har sett på lenge og godt nok med ekstra materiell for den lille ekstra prisen 7702959[/snapback] Enig da jeg startet spillet trodde jeg først at dette skulle være veldig ensformigt gameplay og leveldesign der du gikk fra den ene hulen til den andre for å drepe aliens. Men allerede etter 1 level begynte ting å utforme seg annerledes og har kommet til level 7 og ingen av disse er like på noen som helst måte designmessig og gameplaymessig og det beste av alt så og si alt kan ødeleges og sprenges til tusen biter.
zeox Skrevet 12. januar 2007 Forfatter Skrevet 12. januar 2007 Problemet med spillet, iallefall for noen, er at der er alt for old-school. Du vet alltid hvor du skal gå, ekstremt lineært og alt for lett å finne ut hvordan du skal drepe store bosser (de er dog utrolig artige å sloss mot ). For meg er ikke det noe problem. For meg er det AI'en som virkelig er det store skrubbsåret i dette spillet. Det er den dummeste jeg har sett på lenge, noe som jeg egentlig ikke hadde forventet. Alt i alt et artig spill som jeg kommer til å spille til jeg runder det, kanskje spille litt multiplayer, samle noen target marks og legge det på hylla etter en uke eller to.
123456789101112 Skrevet 12. januar 2007 Skrevet 12. januar 2007 skulle kjøpe Lost Planet i dag, har en tilgode lapp på 599 på en Spaceworld butikk her. men dem får det ikkej inn før uti Februar :S Kan man bruke en Tilgodelapp på vilke som helst Spaceworld butikker? Er en annen Spaceworld i nærheten som har det! 7699331[/snapback] Hei Mange av Spaceworld-buttikene bytter tilgodelappen til et gavekort for deg. Vet at Tveita ikke gjør det. Storgata gjør det. Bryn gjør det, men de får ikke inn gavekort før i neste uke...hehe sleit fært med det der forrige uke...
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 12. januar 2007 Skrevet 12. januar 2007 Problemet med spillet, iallefall for noen, er at der er alt for old-school. Du vet alltid hvor du skal gå, ekstremt lineært og alt for lett å finne ut hvordan du skal drepe store bosser (de er dog utrolig artige å sloss mot ). For meg er ikke det noe problem. For meg er det AI'en som virkelig er det store skrubbsåret i dette spillet. Det er den dummeste jeg har sett på lenge, noe som jeg egentlig ikke hadde forventet. Alt i alt et artig spill som jeg kommer til å spille til jeg runder det, kanskje spille litt multiplayer, samle noen target marks og legge det på hylla etter en uke eller to. 7706461[/snapback] skjønner hva du sier, men for meg gir jeg egentlig faen i det når det gjelder dette spillet, for jeg blir sugd inn i opplevelsen og klarer ikke og slutte å spille, storyen er også ganske spennede, digger følelsen dette spillet gir. når jeg skulle banke Green Eye, det var itens, mange slike stunder, ble helt støl i hånda.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå