2rst1 Skrevet 10. januar 2007 Skrevet 10. januar 2007 faen er sur nå altså. kjøpte ridingskillen rett før jul kosta meg 720g også fekk eg meg PvP epic mount ved å levere inn 30 AV, AB og WSG marks. Hørte om uoffisiell patch rykter, men det trudde eg var på den patchen som kom for nokre veker siden. Då eg skjekka kosta det 720g. Eg grinda jo leeenge for å få tak i riding skillen og solgte masse ting som eg egentlig forsatt kunne hatt bruk for. Kunne jo egentlig venta til no og spart masse gull
Simma89 Skrevet 10. januar 2007 Skrevet 10. januar 2007 hvor kan jeg laste ned denne patchen? annet enn WOW downloader?
Namek Skrevet 10. januar 2007 Skrevet 10. januar 2007 hvor kan jeg laste ned denne patchen? annet enn WOW downloader? 7691882[/snapback] http://www.wowwiki.com/Patches
MrLee Skrevet 10. januar 2007 Forfatter Skrevet 10. januar 2007 rank 3 pvp er ikke mulig å få nei, men dem som var 3+ før patchen fikk beholde discount... 7691155[/snapback] Nope 7691471[/snapback] At det kosta 720g for training for noen, men 810g for f.eks, meg som aldri var rank 3 før PVP revampen tyder mye på at det var det jo. Men nå fikk jeg nettopp sjekket det ingame med en som hadde begge bonusene før den nyeste patchen. Han hadde samme pris som meg, så jeg antar at det er endret på i denne patchen ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå