Gå til innhold

Inter rail i sommer!


Anbefalte innlegg

Jeg og en kompis har begynnt å legge store planer for sommeren. Vi har lyst til å dra på inter rail.

 

Planen er å reise rundt i europa i 3-4 uker, ettersom hvor mye vi får å gjøre :)

 

Vi har ennå ikke planlagt hvilke land vi skal innom, men vi vil ha ca 4 dager i Hellas ca midt i perioden. Resten er forsåvidt ikke planlagt.

 

Det vi da lurte på er om dere har noen forslag, eller anbefalninger, til hva vi kan gjøre. Hvilke land burde vi dra innom, hva er det å se der, noe som er "must see" i de landene? :)

 

Noen som kanskje har gjort det her før som har noen tips eller ting vi burde passe på/huske på?

 

Tusen takk for alle svar på forhånd

 

Arx

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er ikke 18, men har vært i Hellas en god del ganger. Dere burde virklig bli der en stund, det finnes mye flott i Hellas, eneste som kan bli litt kvalmt er steder som er påregnet turister.

Hellas er flott ;)

 

Har også lyst å dra på inter rail en gang, da skal jeg innom Hellas, Italia, Ungarn (budapest, flott by :love: ), Frankriket og Østerriket.

Er de jeg har tenkt ut, men selvfølgelig flere plasser, har ikke tenkt ut noe dypere hvor jeg skal eller noe, men grunnen til at jeg vil til Østerrike er at jeg har en del venner der. Gleder meg til jeg blir 18, da blir det inter rail på meg også, eller, venter til året jeg blir 19.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...