Gå til innhold

Den Offisielle LOTR Online stress test tråden!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter 12 timers testing, kom jeg endelig forbi login screenen.. spillet startet og fikk opp et bilde, "connection to login server 1/20" elns.. og der ble den stående =/

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

håper du får konfirmerings email av dem da...

jeg fikk hvertfall og det står også på min konto LOTRO BETA:)

Endret av Skruff
Skrevet
håper du får konfirmerings email av dem da...

jeg fikk hvertfall og det står også på min konto LOTRO BETA:)

7715188[/snapback]

Fikk du en slik mail i tillegg til den du fikk med en gang du registrerte beta keyen din, eller snakker du om den den ene?

Skrevet

Altså det står New Subscription LOTRO Beta og så sjekka jeg kontoen og der står det LOTRO BETA.

med to valg: CAncel eller Add Bonus Key

Skrevet
Etter 12 timers testing, kom jeg endelig forbi login screenen.. spillet startet og fikk opp et bilde, "connection to login server 1/20" elns.. og der ble den stående =/

7715092[/snapback]

Kom dit jeg også. Plagsomt ...

Skrevet

regner med at det er pga at stress testen er over og at de da klargjør for full beta testing.

Tror også at charactern du lagde blir slettet og at man starter fra scratch.

er ikke sikker. bare tror:) men fordi servern er nede å da...pga at de klargjør spillet for beta.

Skrevet
regner med at det er pga at stress testen er over og at de da klargjør for full beta testing.

er ikke sikker. bare tror:) men fordi servern er nede å da...pga at de klargjør spillet for beta.

7715548[/snapback]

De sletter muligheten til all videre beta-testing. Grusomt kjedelig.

Skrevet (endret)

Stresstesten er ikke over, og angående betakontoer er dette det siste som ble sagt:

I'll have an update for you later on regarding the keeping of your beta accounts, don't worry about that for now that should be the least of your worries, we will look after you.
Endret av FloppyDisk
Skrevet (endret)

7715548[/snapback]

BETA har da vart i flere flere måneder allerede.

Og denne 'confirmation e-mail' du har fått er bare en bekreftelse på den registreringa du benyttet deg av fra klokka 12 av tidligere. Det betyr ikke at du får spille videre etter stresstesten. Alle får denne mailen.

Ellers synes jeg spillet leverte utifra det jeg fikk med meg. Et stort minus var de avgrensede områdene som i WoW (etter det jeg har sett).

Var mye lagg da, vet ikke om dette var pga. jeg spilte på laptopen min eller om det var generelle problemer med serveren.

Edit:

Codemasters har kunngjort at de ikke vil gjennomføre en såkalt 'open beta test' i Europa. Det vil derfor ikke bli slik at hvem som helst kan laste ned klienten og prøve.

I USA, der Midway distribuerer LOTRO, derimot, vil 'open beta' kunngjøres om ikke så alfor lenge hvis jeg ikke tar helt feil.

Endret av Shivan
Skrevet

Bare quoter fra det offisielle forumet for å klare opp i ting:

After 14 long hours, and some disappointing results, we are coming to a close for the appointed stress test window.

Firstly, in response to your biggest query, the LOTRO stress test login window will be extended to 00:00 Monday 15th January. (That's midnight Sunday night!) Anyone logging into LOTRO throughout Sunday will have their key fully activated for the remainder of the Beta. Should significant problems continue throughout the weekend, we will re-address the situation once again.

Secondly, regarding the performance issues experienced today we are of course not on target, however we have exposed significant issues that need to be addressed and for this we are very grateful to you who have helped us to uncover them!

We shall continue to work on the problems right now and throughout the weekend, however we do not anticipate significant change for the end user within tonight's time frame. We will make the necessary adjustments/fixes to our systems in time for the next stress test which will be in the near future.

Codemasters Online Gaming would like to express our sincere gratitude to all players having very high levels of patience and commitment to testing our service. The test has been very good and useful to us and we appreciate your time and efforts.

We wish you the very best with your ventures in Middle-earth in coming weeks.

More news on further testing will follow at a later date.

Goodnight everyone!

Skrevet

jaha hva skjer nå da? nå får jeg beskjed om at jeg ikke har noe subscritpion på kontoen min....

hva ska det bety a?

at jeg ikke får spille mer ell?

Skrevet (endret)
jaha hva skjer nå da?  nå får jeg beskjed om at jeg ikke har noe subscritpion på kontoen min....

hva ska det bety a?

at jeg ikke får spille mer ell?

7717442[/snapback]

Flere som får den meldingen selv om de har en konto, bare å prøve flere ganger så funker det etterhvert :)

Endret av FloppyDisk
Skrevet

Men jeg tror at de som allerde har spilt ikke får spille nå siden de ble forsinket pga problemer som oppstod så jeg tror at dem lar de ikke fikk spille får spille nå og da også får sjangs til å bli med i betaen

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...