Gå til innhold

Kommer ikke inn på Wii Shop Channel!


RaZeR91

Anbefalte innlegg

Fikk en Nintendo Wi-Fi USB adapter og ett kort på 2000 points i posten idag.

Jeg fikk lasta ned og installert oppdateringen som jeg måtte gjøre med en gang etter jeg hadde kobla den på internett. Jeg klarte og reise inn på den vær greia, men når jeg skulle inn på Wii shop så står det bare "Connecting. Please wait..."

Det har stått sånn i nesten 1 time nå uten att det har skjedd noe....

Hva er det som er galt?

P.S: Jeg har bare 56.6 kb modem viss det har noe og si, og jeg har eller ikke noen SD brikke til og legge di spillene jeg skal laste ned der ifra.

Men går vel ann og bare reise inn og se der?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Samme skjer hjemme hos brodern når han har maskinen sin i kjelleren. Jeg antar at det er fordi signalet er for svakt. Sist jeg var innom lot vi den stå hele dagen, men det skjedde ingen ting. Står Wii'en langt unna maskinen med USB-adapteren?

Endret av Bagge
Lenke til kommentar

Wiishopen har noen rare taternisser inni seg som på uforklarlig vis ikke vil slippe folk inn på Wii shop kanalen. Jeg prøvde i flere timer på fredag, lørdag og søndag før jeg endelig kom meg inn på mandagen.

 

Jeg har satelitt oppkobling, men en dårlig D-Link trådløs overføring.

 

Det du kan prøve er å slå av og la den stå en liten stund og prøve igjen, du kan og prøve å kutte strømmen helt fra konsollen, la den stå og prøve igjen.

 

Som sagt, taternissene på shopping kanalen liker vist ikke folk for tiden.

Lenke til kommentar
jeg har en D-Link router i leiligheten min. Den står bare et par-tre meter unna Wii'en, og jeg har aldri hatt problemer med å koble meg til Shop Channel - og der har jeg vært mange ganger ;)

7685801[/snapback]

 

Hvor heldig du er da, min er full av små taternisser som ligger og forpurrer signalet. Må det være.

Lenke til kommentar
Samme skjer hjemme hos brodern når han har maskinen sin i kjelleren. Jeg antar at det er fordi signalet er for svakt. Sist jeg var innom lot vi den stå hele dagen, men det skjedde ingen ting. Står Wii'en langt unna maskinen med USB-adapteren?

7685666[/snapback]

 

Står ca. 3 meter ifra hverandre, får prøve igjenn når jeg kommer hjem fra skolen da ;)

Endret av RaZeR91
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
jeg har en D-Link router i leiligheten min. Den står bare et par-tre meter unna Wii'en, og jeg har aldri hatt problemer med å koble meg til Shop Channel - og der har jeg vært mange ganger ;)

7685801[/snapback]

 

Hvor heldig du er da, min er full av små taternisser som ligger og forpurrer signalet. Må det være.

7685867[/snapback]

 

Ingen har ledd av ordet "taternisser" ennå så please slutt å si det. Høres for latterlig ut for dette forumet.

Lenke til kommentar
Ingen har ledd av ordet "taternisser" ennå så please slutt å si det. Høres for latterlig ut for dette forumet.

7767244[/snapback]

 

Var nå og noe å henge seg opp i, dårlig dag kanskje? Samt litt sent ute med "moderatorstemmen" kanskje?

Endret av Bear^
Lenke til kommentar

Bear^: Ingen grunn til å bruke rasistiske utsagn, eller å angripe den som ba deg om å slutte med det.

 

On Topic: Min Wii ville ikke inn på Shop Channel etter oppdatering den heller, men det hjalp å nappe ut batterieliminatoren og vente i et par minutter, før jeg skrudde den på igjen.

Lenke til kommentar
Bear^: Ingen grunn til å bruke rasistiske utsagn, eller å angripe den som ba deg om å slutte med det.

 

On Topic: Min Wii ville ikke inn på Shop Channel etter oppdatering den heller, men det hjalp å nappe ut batterieliminatoren og vente i et par minutter, før jeg skrudde den på igjen.

7772331[/snapback]

 

Funker ikke det eller, sikker på att jeg kommer inn når jeg er modembruker??

Det står jo att di stenger di ute her:

 

http://forums.nintendo.com/nintendo/board/...scending&page=1

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...