Gå til innhold

skal ha ny mobil, hvilken?oppdatert!n73


Anbefalte innlegg

Hei!

 

har nå gjort om litt på hvor mye penger jeg kan bruke... Så har plukket ut noen nye mobiler...

 

liste med "mål"

 

minst 2 mp kamera. og det skal være et bra kamera

mp3 spiller. ganske bra..

en del minne.

design

3g og videosamtaler er ikke viktig..men er jo ikke minus..

 

n73 (den har jeg mest lyst på)

k800

d900

 

så en liten artikkel om den nye walkman telefonen til SE som var my tynnere en vanlig. den så egentlig ganske perfekt ut, men det er vell ern stund til den kommer og på starten er den sikkert veldig dyr...

 

 

n73 er den av de jeg har mest lyst på, men har ingen erfaringer med den...om den tåler mye, om den holder lenge, fukt osv. Har lest tester men de får jo ikke alltid testet over lenger tid... Har lest litt kommentarer fra brukere om den og det var VELDIG mye forskjellig..noen sier bra kamera andre sier ræva...osv osv...

 

syns k800 er litt stor og klumpete..og kanskje ikke like bra mp3 spiller?men har forstått det sånn at den har bedre kamera enn n73.

 

d900 liker jeg men har skjønt at den er dårligre en de andre..eller?

 

n73 music edition? er det vært pengene??skal vell ha 2 gb uansett...

 

 

Noen handlet på Netcom.no før? Følger at det er bedre å handle over disk istedet for internett når det gjelder mobiler og tilbake sending, support o.l. Vet noen om noen andre steder hvor den selges til rundt samme pris? (rundt 2000)med youngtalk...

 

takk for svar!

Endret av andy24
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Roomien min har N73 Music edition. Den er konge på ALT, egentlig ikke mer å si... Gå for den.

 

Han mistet den en gang på våt is og den overlevde, utrolig nok. Høyttaleren døde, men stod opp igjen etter en dag.

 

Dama hans har D900 - for å gjøre en lang historie kort, D900 er bra, men N73 er bedre.

 

At K800 har bedre kamera enn N73, er litt overdrevet. K800 er bra inne, men N73 ruler gata.

Lenke til kommentar

da går jeg nok for N73. Men er det noen som kan nevne noen minus med telefonen. Det må jo være et eller annet? alt fra at den kanskje henger seg opp, til dårlig mp3 osv.( det var bare noen eksempler)

 

eller lurer jeg også på hvor man kan få kjøpt sånn at man kan bruke vanlig headse/ øre propper til den...er litt usikker på hva det heter, er det ikke mini jack eller no? :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...