Gå til innhold

Hvor få tak i grønn frostvæske?


Anbefalte innlegg

Hei dere.

 

Da har jeg bestilt alt jeg trenger for en komplett vannkjøling, men har ikke skaffet meg batterivann og frostvæske enda. Men har et par spørsmål angående det.

 

- Hvor kan jeg få tak i grønn frostvæske? Kan ikke huske jeg har sett det noen gang.

- Husker jeg rett at uv-tilsetning ikke bør blandes med frostvæske? For da tror jeg at jeg heller kjøper korrosjonsmiddel og uv-tilsetning i stedet for. Eller blir grønnfargen bra med kun batterivann og grønn frostvæske?

 

Thanks

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Blander du uv-væske med frostvæske mister du uv-effekten.

7685525[/snapback]

 

oi, det har eg faktisk gjort nå :blush: hehe.

Men då eg skulle lage til vannkjølinga med frostveske, så hadde eg valget mellom rød, blå eller grønn. Eg ville ha grønn, men mamma sa at den var litt meir giftigare enn dei andre, så eg tok raud fargen, men etter at vatnet og frostervesken hadde gått ei stund i vannkjølinga, så hadde fargen forsvunnet, så då kjøpte eg UV-tillsettning(grønn) og tok det berre oppi. Eg har mange vifter som lyser blått, så eg ser at slangane er liksom grønne, så har ikkje brydd meg om fargen hadde mista evnen.... Men slår eg av lysa mine, så blir det litt dårleg effekt ja...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...