Gå til innhold

Finner ikke igjen henchmannen min. *Minispoiler*


Anbefalte innlegg

Hei, dette blir tatt litt på strak arm dvs husker ikke helt navnet på han og slikt men here goes:

I dag løp jeg rundt nede i ørkenen i Mora Sul og snakket med en av merchantene som hadde fått tak i en av fire chalicene. Han sier til meg at jeg må jobbe for han for å få den. Det første han ber meg om er å ta med en av slavene sine som hadde vistnok gitt han et stygt blikk og freaket han ut bort til the temple of the ancient for å få han til å jobbe der. Jeg regner med at dette er ruinene av tempelet der du trenger 5 "keys" for å komme inn i tempelet, der det er noen orcer som graver opp tempelet eller noe i den duren og noen nomads som du kan hjelpe med å drepe orcene. Anyways, så jeg får denne personen til å følge etter meg til ruinene, men så godt som med en gang vi kom bort der og jeg skulle snu meg for å se hvor langt bak meg han var (jeg lå litt forran) var han sporløst forsvunnet! Jeg vet han løper rundt som en tulling et eller annet sted for hver gang jeg stikker langt vekk kommer det opp en beskjed: Yadiyadi is waiting. Så mitt spørsmål er: Finnes det noen måter å finne de igjen på utenom å håpe på at jeg løper i de sånn helt tilfeldigvis? Har løpt rundt i alle ruinene uten å finne han og siden jeg trenger den ene fire chailicen (eller vil ha?) så ser jeg jo for meg at jeg må greie å gjøre ferdig dette questet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...