Gå til innhold

Hva burde jeg være i BC?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Gleder meg til 16 jan da jeg får BC i posten (om ikke dagen etter), men hva skal jeg være? Jeg har bestemt meg for Blood Elf, men hvem Class? Jeg liker classes med slik dmg som tar mange innen en radius + selv heal, eller andre ting som det. Jeg tenkte først på Paladin, men hørte at deti kke var så bra... Kan noen jhelpe meg her?

PS: Har en 32 Warrior Orc, som er dritt kjedelig :p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du har lyst på AOE-damage (skade på flere fiender samtidig) synes jeg du burde gå for Blood Elf Mage i såfall. Eventuelt har vel også Warlocks AOE-damage, men om den er noe særlig før highlevel vet jeg ærlig talt ikke.

Skrevet
Tenker jeg skal ta Paladin :) takk for svar. Men kan de ha Bolts? som Frost Bolt, Firebolt, Shadowbolt, eller er de slik som Warrior`??

7675393[/snapback]

Tror kanskje du burde lese litt mer om spillet før du velger klasse. Eller i det hele tatt begynner å spille.

Skrevet

Paladins er som en warrior på mange måter, men med et helt annet combat system. Paladin er en hybrid så den blir ikke så kjedelig så fort. Jeg er fornøyd med både DPS, tanking og healing. DPS'er i raids, noen gang tanker/healer jeg så det er variasjon. Anbefales på det sterkeste.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...