Arne Skrevet 8. januar 2007 Skrevet 8. januar 2007 (endret) Hei! Eg har tatt opp att det gamle prosjektet mitt om eit sjølvlaga kontrollpanel. Eg har då eit gjestebokscript, og eg må ha databasen min til å auto-lage ein id i kategoren id. Eg har ein kategori for 'message', ein for 'name', ein for 'ip' og ein for 'id'. ID er først, så spørsmålet er korleis eg kan få id til å lage seg automatisk, ein meir enn raden før. Forstod du det? EDIT: Det er phpmyadmin det er snakk omm Endret 8. januar 2007 av Fjott
CruellaDeVille Skrevet 8. januar 2007 Skrevet 8. januar 2007 Hei!Eg har tatt opp att det gamle prosjektet mitt om eit sjølvlaga kontrollpanel. Eg har då eit gjestebokscript, og eg må ha databasen min til å auto-lage ein id i kategoren id. Eg har ein kategori for 'message', ein for 'name', ein for 'ip' og ein for 'id'. ID er først, så spørsmålet er korleis eg kan få id til å lage seg automatisk, ein meir enn raden før. Forstod du det? EDIT: Det er phpmyadmin det er snakk omm 7674821[/snapback] hvis det er mysql kan du bruke attributt auto_increment på id'en
Arne Skrevet 10. januar 2007 Forfatter Skrevet 10. januar 2007 (endret) Her er spørring + feilmelding: SQL query: ALTER TABLE `articles` CHANGE `id` `id` VARCHAR( 5 ) CHARACTER SET latin1 COLLATE latin1_swedish_ci NOT NULL AUTO_INCREMENT MySQL said: #1063 - Incorrect column specifier for column 'id' Endret 10. januar 2007 av Fjott
Arne Skrevet 11. januar 2007 Forfatter Skrevet 11. januar 2007 Eg beklagar at eg postar litt fort, men er det ingen som kan hjelpe meg med dette? Kvar gong eg skal sette "id" til auto_increment i ein tabell, får eg feilmelding...
Arne Skrevet 11. januar 2007 Forfatter Skrevet 11. januar 2007 Nei, det er det ikkje, eg skal prøve å lage det til primary key no.
Arne Skrevet 11. januar 2007 Forfatter Skrevet 11. januar 2007 Eg prøvde, og nei, det går ikkje... Eg får same feilmeldinga...
Gjest Slettet+142 Skrevet 11. januar 2007 Skrevet 11. januar 2007 (endret) hva sier denne? describe `articles`; btw.. har vært BLIND jeg.. AUTO_INCREMENT behøver INT.. ikke VARCHAR.. så bare erstatt VARCHAR(5) med INT(5). kom til å tenke på det pga dette Endret 11. januar 2007 av Slettet+142
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå