Gå til innhold

Trenger litt hjelp til valg av ny TV..


Anbefalte innlegg

Ok, lest veldig rundt nå siste dagene og ukene og hadde i og for seg bestemt meg for en Thosiba 37WL66Z men ble veldig i tvil da jeg så tilbudet fra komplett på en Samsung LE40S71 og LG 42" Plasma-TV 42PM1MA.

 

Tv`en skal hovedsakelig brukes til tv (analog i starten), og pc via laptop over vga kabel, selvasagt også noe dvd titting. Kan noen være så snill å hjelpe meg å velge her, blir gal av dette... Valgene er dermed:

 

 

Thosiba 37WL66Z - 37" Lcd

 

 

Samsung LE40S71 - 40" Lcd

Link

 

LG 42" Plasma-TV 42PM1MA - 42" Plasma

Link

 

Sånn jeg kan forstå etter å ha lest litt rundt er at Thosibaen stort sett er ett godt kjøp men frister veldig med litt mer størrelse. Samsungen og LG`en har jeg hørt lite om men det virker på meg som om ihverfall Samsungen er en eldre modellserie..

 

 

 

Setter VELDIG stor pris på litt innspill her før jeg river ut det jeg har av hår på hodet.

Endret av Woilef
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da fikk jeg også tilbud om å kjøpe en brukt LGRZ-42PY10 for 8 lapper bare for å gjøre ting enda vanskeligere. Denne begynner vel å bli litt gammel å mangler HDMI men etter hva jeg kan se så var det en toppmodell da den kom.. Noen erfaringer eller innspill her? Heller veldig mot en av LG ene nå, hvordan er disse opp mot hverandre?

Endret av Woilef
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...