Gå til innhold

Problemer med pcen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Veit ikkje heilt om det er WoW som lager problemet, men worth a shot siden det kun skjer når eg bruker WoW.

Etter ca. 2 minutters ingame tid, fucker det seg til. Det er ein mellomting mellom hvilemodus, shut-down og reboot. Lysene på pcen, musa og tastaturet er fortsatt på, men skjerm-lyset blir slått på. Det hjelper ikkje å trykke på hvilemodus knappen, ikkje å slå på skjermen igjen, og ikkje å bevege eller trykke på noe som helst.

Har også sjekka inne på strømtilførselen, og alle står på "Aldri slå av".

Har prøvd å reinstallere WoW, noe som ikkje funka. Vil nødig reformatere maskina, men kan være lurt med tanke på TBC, og få best mulig ytelse til den tid. Eg trenger hjelp fort! Må bli kvitt abstinensen, og kanskje tilogmed nå full epic ferol gear på katten min før TBC! Need haolp!

Forøvrig, eg har nettopp støvsugd og fjerna alt av støv i heile pcen, om det gjør saken bedre:P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

samme problemet som gamle pcn min... skjermen bare slutter å få kontakt ikke sant?

jeg har til nå kjøpt et nytt hk, det hjalp litt.. men da kom det frem en annen bug o.O

det kan være følgende som har tatt eventuelt kvelden:

hk,

ram,

cpu,

skjermkort,

strøm forskyner (sjekk eventuelt 12 volten for å se om den gir nok)

Skrevet
det kan være følgende som har tatt eventuelt kvelden:

hk,

ram,

cpu,

skjermkort,

strøm forskyner (sjekk eventuelt 12 volten for å se om den gir nok)

7669283[/snapback]

det hørtest ganske dyrt å finne ut av ka som har tatt kvelden:P

eg tipper på skjermkort eller strømforsyning, men ka veit vel eg? :p

trur nok eg tar å reformaterer maskinen en dag, og om det ikkje funker, skal eg heller vurdere å kjøpe noe nytt.

Skrevet

Hørtes rart ut at det _bare_ skjer i World of Warcraft, spiller du noen andre spill?

Virker som om skjermkortet går varmt, er det overklokket?

Du kan jo eventuelt prøve å skru ned Video "settings" inne i spillet om du allerede ikke har prøvd.

Skrevet

Tenkte på å spørre om det samme skjer i andre spill og om den var overklokket men Sheel spurte før meg... men skulle jeg ha tippa så tror jeg noe er galt med skjermkortet.

Skrevet
Hørtes rart ut at det _bare_ skjer i World of Warcraft, spiller du noen andre spill?

Virker som om skjermkortet går varmt, er det overklokket?

Du kan jo eventuelt prøve å skru ned Video "settings" inne i spillet om du allerede ikke har prøvd.

7670351[/snapback]

Spilte Warcraft 3 før PC-en blei mongo, men prøvde Systemgjennoppretting til ein dato der Warcraft 3 ikkje var installert. Så har ikkje prøvd å spille noen andre spill enda. Kan kanskje prøve å sjekke det seinere. Har forøvrig også prøvd å stille ned kravene. Hadde de på maks før, men nå står det meste på det laveste som er overhodet mulig.

Har aldri prøvd å klokke skjermkortet, så det kan det ikkje ve heller:/

Tok forresten å renset heile PC-en i natt for støv og shit (inni vifter og dritt og lort, så den bråker ufattlelig mye mindre, men fungerer fortsatt ikkje å spille WoW-_-)

Skrevet

Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...