GeirGrusom Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Jeg holder for tiden på med et spill/engine i C#, og der skal brukeren kunne skrive sin egen kode i C#, som blir kompilert for enginen. Et problem, er at jeg gjerne vil at virtual funksjoner og lignende skal komme opp i en liste for folk, og da må jeg laste assemblyet. Problemet er at jeg ikke får unloadet det igjen, så neste gang en kjører compile, gir den tilbake at filen er i bruk... Jeg bruker nå AppDomain som et forsøk for å få dette til, uten hell if (m_glorginator_domain != null) { m_this_asm = null; AppDomain.Unload(m_glorginator_domain); m_glorginator_domain = null; GC.Collect(); } m_glorginator_domain = AppDomain.CreateDomain("Glorginator"); m_glorginator_domain.SetupInformation.ApplicationBase = System.IO.Directory.GetCurrentDirectory(); m_glorginator_domain.Load(output_name); Det funker en gang, men neste gang en kjører compile, kommer det opp feil i output vinduet. Noen som har vært borti dette før? eller som vet hvordan ReflectionOnly fungerer? Lenke til kommentar https://www.diskusjon.no/topic/694501-c-hvordan-unloader-man-assemblies/
oyvind_b Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Tror dette er måten å gjøre det på: http://codebetter.com/blogs/ranjan.sakalle...4/08/61574.aspx Øyvind. Lenke til kommentar https://www.diskusjon.no/topic/694501-c-hvordan-unloader-man-assemblies/#findComment-7678820
GeirGrusom Skrevet 9. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2007 Takker så meget juhu! Lenke til kommentar https://www.diskusjon.no/topic/694501-c-hvordan-unloader-man-assemblies/#findComment-7679437
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå