Gå til innhold

Nytt headsett til Gaming. 500,- +/-


Anbefalte innlegg

Mitt koss SB45 knak for en stund siden og sitter nå på ett billig HS til 99,-

 

Det nye skal koste rundt 500 +/-, gjerne mindre. Det skal brukes til BF2 og QuakeWars osv når det kommer, Musikk og video. Må ha mic som fungerer utmerket på TS/VT.

 

Det skal brukes sammen med ett X-Fi Xtreme Music. Har egentlig ikke annet å si. Er ikke så flink på det med lyd men det er liv eller død i mange av de spillene jeg spiller og er det en ting jeg hater er det dårlig lyd..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei,

jeg har også tenkt å bruke rundt 500 kroner på mitt, og har sett på IceMat Siberia Headset.

Det knekker veldig enkelt, og ikke det at jeg mister mitt hele tiden, vil jeg gjerne ha ett som ikke dør ut av ett lite fall.

 

Uansett, headsetet skal være av veldig god lyd-kvalitet og mic-en skal være utmerket.

 

Du kan også se på Sennheiser PC 150 som skal også være bra, men ikke fullt så stilig - og prisen er 100 kroner dyrere.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC
Du kan også se på Sennheiser PC 150 som skal også være bra, men ikke fullt så stilig - og prisen er 100 kroner dyrere.

 

Jeg har et, helt grei lyd. PC 160 skal visst være bedre (men er dyrere også). Men jeg bruker Skullcandy TI og mic ved siden av....

Endret av Slettet-Pqy3rC
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...