kiios Skrevet 7. januar 2007 Skrevet 7. januar 2007 vet noen hvilken program kan bruke for å rippe dvd filmer til divx filer som er 700 MB ca?
Bytex Skrevet 7. januar 2007 Skrevet 7. januar 2007 (endret) Se på alle guidene på http://www.doom9.org Der er både programmer og steg-for-steg guides til å konvertere DVD'r til alle slags formater. Det er ikke ulovlig å ta backup av sine egne filmer, såklart. Btw, avataren din virker ikke. Endret 7. januar 2007 av Bitex
kiios Skrevet 7. januar 2007 Forfatter Skrevet 7. januar 2007 (endret) så på den siden... jeg finner ikke ut av hvem av di jeg skal laste ned... å så er jeg ikke så god i engelsk det var vanskig å finne ut.... Endret 7. januar 2007 av kiios
Lars-H Skrevet 7. januar 2007 Skrevet 7. januar 2007 Last ned foreksempel Super DVD-ripper (pay-ware, men kan laste ned trial for 10 rips eller noe). Funker bra den Ganske lett å bruke også.
Gjest medlem-82119 Skrevet 10. januar 2007 Skrevet 10. januar 2007 Dete må vel gjøres i flere steg. Start med å rippe dvd til harddisk med dvdfab decrypter, krymp så filen med dvdshrink, før den omgjøres med programmer som super eller noe lignende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå