Gå til innhold

G3, masse artifacts etter krasj! *Fixed*

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg skulle tidligere i dag spille min vanlige runde Gothic 3 men ble skremt av noe massive artifacts! :cry:

Det som skedda var at jeg løpte rundt som jeg pleide og fant en liten kiste som skulle åpnes, da krasja spillet og alt sto stille. Ok det, hadde akuratt lagra gamen, ikke første gang spillet har krasja heller.

Da restarta jeg PCen som jeg pleier og finner på noe annet en stund.

Når jeg i dag skulle spille spillet igjen så jeg til min stor forskrekkelse at hele driten var fucka, altså ikke veldig spillbart.

Jeg tok noen screenshots i farta så dere også kan se:

gothic32007010616540287go9.th.png gothic32007010616535985at6.th.png gothic32007010616535782bb0.th.png gothic32007010616541684ae5.th.png

hvordan de ser ut varierer veldig avhengig av hvor jeg ser, ser jeg opp mot skyene er alt normalt men på bakkenivå er det ikke så fint lengere.

Først tenkte jeg at det var tempen på skjermkortet, det ville også vært litt rart da jeg aldri har hatt det problemet før, men uansett det var ikke feilen.

Jeg tenkte da at den krasjen fucka noe i spillet så jeg avinstalerte det og la alt inn på nytt, neida akuratt det samme da :cry: , testa da enda en gang med ny instalasjon men nei, prøvd alt, ny game, endre på gfx-instillinger og slikt.

Og til informasjon; alle andre spill fungerer som før så jeg regner med det er en feil et eller annet sted med gothic :hmm:

Vær så snill hjelp meg :no: må ha spillet :(

spørr om det som trengs om det er noe

Mvh. desperat Gothic-fan

Endret av Mitjmannen
Videoannonse
Annonse

Det skal jeg men regner med de er like treige som alle andre til og svare på mase-e-postene mine eller enda treigere så jeg har litt lyst til og prøve og fikse det litt mer.

Dette er egentlig ikke helt mitt område men etter litt tenking kom jeg fra til at det må vel være noe som ligger igjenn etter avinstaleringa og krasjen (?) så det burde vel fungere som det skal og jeg fjerner ALT som har med G3 og gjøre untatt savegames som jeg legger et annet sted.

Så kommer det store spørsmålet; fjerner man alt om man avinstalerer, renser med Ccleaner og tar det i programfiler-mappa med delete-knappen?

Hva mer er det og hvor ligger det?

Takker for all hjelp :)

Endret av Mitjmannen

Hei igjenn :D

Nå har jo ATi sluppet catalyst 7.1 driverne som mange sikkert har fått med seg.

Jeg fjerna ALT fra G3 og gamle Catalyst og instalerte det på nytt, og gjett hva! det funker! :love:

Så da kan PB fortsette med patchene sine og glemme meg en stund framover :p

så uten at jeg vet det sikkert var det vel noe i krasjen som fucka opp noe i driverne ellerno da regner jeg med, hadde sansynligvis da fungert og instalert de gamle driverne på nytt også :)

Man alt så ut til og fungere bra nå så da fortsetter jeg med spillinga en stund :cool:

Fint å høre, det. Sendte du forresten en mail til Piranha? FIkk du i såfall svar?

7700603[/snapback]

Jeg er ikke så rask av meg, tenkte at det kunne vente 5-min sånn i tilfelle det plutselig fungerte og de 5minuttene ble fort litt mer :blush:

er nå glad jeg ikke fikk sendt den og forstyrra Piranha i patchinga der nede :p

Nå vet jeg i hvertfall sånn ca. hva som må gjøres om det skjer en gang til.

Håper bare de kan fikse spillet sånn at det ikke stopper etter noen timer.

Forresten; to litt OT spørsmål siden jeg ikke gidder og lage enda en tråd nå:

1. hvordan kan jeg bruke Flame Arrows og der andre spesielle pilene?

2. har akuratt komme til Varant, møt noen av de laken-folka, ser ut til at de er i krig med Nomads, men er JEG i krig med de? møtte noen av de i hulen ved den første byen der nede og de var ikke så glade for og se meg tydligvis :hmm:

Svar på 1: De andre pilene legger du bare til i quick-baren. Si at du har buen under 2 i quick-baren, så legger du vanlige piler under 3, og flammepiler under 4. Når du tar frem buen, trykker du på 4, så tar han frem flammepiler. Trykker du på 3 igjen, går han tilbake til vanlige piler. :)

Svar på 2: Du er ikke i krig med noen som helst med mindre du selv velger det - bortsett fra de fiendtlige dyrene/monstrene + noen små grupper av banditter og orker. De du møtte der nede var nok bare noen individuelle banditter. :)

Endret av Hr. Jenssen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...