X-istenZZ Skrevet 6. januar 2007 Skrevet 6. januar 2007 Hei Har nå prøvd i lengre tid å få installert dette på maskinen til far i huset. Men en feil spretter opp i et kjør med meldingen "1335.the cabinet file D2Feat~5.cab" å noe greier. Spillet er helt nytt å dvdplatene er ubrukte uten skader så ser ingen grunn til at den eventuellt skulle få lesefeil fra de. Maskinen yter mer en spillets krav å har XP med SP2 å NetFramework 2.0 som det også krever. Noen som har peil på hva som er galt ? Håper noen kan hjelpe meg! Mats
Selvin Skrevet 6. januar 2007 Skrevet 6. januar 2007 Sjekk om du finner noe her du! http://www.adeptscience.co.uk/kb/article/A8B6
Ahagmann2000 Skrevet 30. april 2008 Skrevet 30. april 2008 Hei, først og fremst må jeg si at jeg forstår den enorme frustasjonen du sikkert sitter med. Har akkurat mottat nytt hardware; Hovedkort, CPU, Minne og skjermkort. Plutselig får jeg opp den samme feilen som du får når jeg skal legge inn Flightsim X. Det rare er at det gikk helt greit og legge inn dette før jeg oppgraderte. Neste steg blir feilsøking, jeg byttet alle komponente i PC-en untatt hovedkort, feilen er fremdeles der. Min konklusjon er at i mitt tilfelle så er enten minnekontroller eller diskkontroller på hovedkortet def. Har returnert hovedkortet til komplett og venter på nytt. Skal poste i forumet når jeg får ett nytt hovedkort, men tror at dette er feilen, vil anbefale deg og feilsøke på samme måte som jeg har gjort. Forøvrig denne feilen kommer stortsett opp i alle spill jeg legger inn. -Du er ikke alene!
kaffebryggare Skrevet 30. april 2008 Skrevet 30. april 2008 Hei, først og fremst må jeg si at jeg forstår den enorme frustasjonen du sikkert sitter med.Har akkurat mottat nytt hardware; Hovedkort, CPU, Minne og skjermkort. Plutselig får jeg opp den samme feilen som du får når jeg skal legge inn Flightsim X. Det rare er at det gikk helt greit og legge inn dette før jeg oppgraderte. Neste steg blir feilsøking, jeg byttet alle komponente i PC-en untatt hovedkort, feilen er fremdeles der. Min konklusjon er at i mitt tilfelle så er enten minnekontroller eller diskkontroller på hovedkortet def. Har returnert hovedkortet til komplett og venter på nytt. Skal poste i forumet når jeg får ett nytt hovedkort, men tror at dette er feilen, vil anbefale deg og feilsøke på samme måte som jeg har gjort. Forøvrig denne feilen kommer stortsett opp i alle spill jeg legger inn. -Du er ikke alene! Hehe, eller var....
Ahagmann2000 Skrevet 2. mai 2008 Skrevet 2. mai 2008 (endret) Hei, først og fremst må jeg si at jeg forstår den enorme frustasjonen du sikkert sitter med.Har akkurat mottat nytt hardware; Hovedkort, CPU, Minne og skjermkort. Plutselig får jeg opp den samme feilen som du får når jeg skal legge inn Flightsim X. Det rare er at det gikk helt greit og legge inn dette før jeg oppgraderte. Neste steg blir feilsøking, jeg byttet alle komponente i PC-en untatt hovedkort, feilen er fremdeles der. Min konklusjon er at i mitt tilfelle så er enten minnekontroller eller diskkontroller på hovedkortet def. Har returnert hovedkortet til komplett og venter på nytt. Skal poste i forumet når jeg får ett nytt hovedkort, men tror at dette er feilen, vil anbefale deg og feilsøke på samme måte som jeg har gjort. Forøvrig denne feilen kommer stortsett opp i alle spill jeg legger inn. -Du er ikke alene! Yez! Da har jeg hentet nytt hovedkort hos komplett, har skrudd sammen maskinen, og samme feil oppstår. Ergo filene har faktisk blitt korrupte, noe må ha skjedd med hardisken i mitt tilfelle. Grunnen til at jeg med stor sansynlighet kan si dette er at jeg brannt ut disse imagene jeg hadde for ett år siden. Når jeg installerer fra DVD fungerer det fint, men når jeg mounter imaget som jeg brannt ut for ett år siden, så funker det ikke. Noen andre synspunkter? - Litt lett lesestoff om saken: http://www.cs.waikato.ac.nz/~312/crc.txt Endret 2. mai 2008 av Ahagmann2000
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå