wil Skrevet 6. januar 2007 Skrevet 6. januar 2007 Hei. Har problemer med å koble mobilen til PC`en min. Problemet er som følger: I går oppgraderte jeg Fireware på mobilen min. SonyEricsson W810i. Det var vel den nyeste som ble installert. Gjorde det igjennom telefonen med Edge. Dagen før formaterte jeg hovedsystemet på PC`en min slik at jeg måtte installere mobilen på nytt igjen også. Så i dag hadde jeg tenkt til å installere litt forskjellig. Telefonen min også med det samme. Det som da skjer da når jeg kobler til mobilen min til PC`en er at det kommer opp en slags Wizard som finner ny maskinvare, men så skjer det ikke noe mer liksom. Når da maskinvare veiviseren forsvinner så dukker det plutselig opp 2 removeable devices ikoner i Min datamaskin. Ingen av dem fungerer. Jeg har installert SonyEricsson PC Suite som fulgte med CD`en. Hva kan være feil tro? Windowsen jeg kjører som hovedos er Windows 2000 Pro Eng. Hilsen. wil.
troffen_k750i Skrevet 7. januar 2007 Skrevet 7. januar 2007 prøv å installere driverne på nytt, disse kan lage endel krøll noen ganger...
wil Skrevet 7. januar 2007 Forfatter Skrevet 7. januar 2007 Problemet var bare det at det kom aldri opp noe valg om jeg ville installere Driver eller ikke. Men nå har jeg fått til en midlertidig løsning iallefall til jeg gidder å stresse noe mer med det. Jeg tok ut minnekortet jeg hadde i telefonen og satt inn et 512 MB kort, så kobla jeg den til telefonen. Da begynte ting og skje for da kunne jeg synkronisere den og File Manager fant telefonen iallefall. Så satt jeg 2 GB kort tilbake igjen i telefonen og prøvde å koble den til. Da ble den fortsatt funnet i File manager og jeg kunne synkronisere den. Men nå kom det et annet problem. Den kommer ikke opp i My Computer og den står heller ikke oppført under Unlug or Eject Hardware. Men jeg får iallefall overført filer til den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå