Gå til innhold

Hva er et dårlig bilde?


Rasjonell

Anbefalte innlegg

Jeg vet ikke om det er meningen at vi skal kunne diskutere Tv`er under "Skjermer", men jeg gjør nå i allefall et forsøk.

 

Vi befinner oss nå i 2007 og når man i dag går for å kjøpe tv oversvømmes vi utvalget av forskjellige modeller, prisnivåer og kvalitet.

Man får 32" helt ned i 5000,- og jeg lurer egentlig på hvor dårlig skjermbildet kan bli på disse Tv`ene. Kan man virkelig kjøpe katta i sekken til de grader, at vanlig analog tvtitting nesten er umulig, eller er det kun i elektronikk-sjappene at man blir klar over bildeforskjellen når man ser skjermene linet opp side om side?

 

Jeg ser meg om etter en hybel tv, det beste kompromisset mellom størrelse og kvalitet for ca 5000 - 6000,-

 

Synes det virker som man for mest tv per tommer i 32" segmentet, men er alikevel usikker. Kan noen komme med noen anbefalinger og gode råd?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kvaliteten på LCD TV'er har kommet seg ganske bra nå, så det er vel mindre risiko for å ende opp med en kalkun nå enn før.

 

Beste tipset er rett og slett å personlig se på og sammemenligne de ulike modellene og kjøpe den du liker som har de inngangene du har bruk for.

Dette er spesielt viktig på billigmerkene hvor variasjonen kan være stor.

Lenke til kommentar
Kvaliteten på LCD TV'er har kommet seg ganske bra nå, så det er vel mindre risiko for å ende opp med en kalkun nå enn før.

 

Beste tipset er rett og slett å personlig se på og sammemenligne de ulike modellene og kjøpe den du liker som har de inngangene du har bruk for.

Dette er spesielt viktig på billigmerkene hvor variasjonen kan være stor.

7657479[/snapback]

 

ai neu.. Men det er bare det at de ulike elektronikk-kjedene ikke har alle de ulike modellene i butikkhyllene, derfor er det vanskelig å vurdere slik over nett. Leste en test av Tatung 32" på Dingz.no Der fikk den ikke bra karakterer akkurat, men jeg vet jo ikke hvor nøye de er. Derfor hadde det vært kjekt med brukererfaringer fra "vanlig folk" for å si det slik.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...