lillesnodig Skrevet 6. januar 2007 Skrevet 6. januar 2007 Hei folkens. Da har jeg endelig fått nokia 730 jeg også. MENhvordan er det med lading av ny tlf? Skal den lades til den er ferdig?, et helt døgn? eller bare begynne å bruke og lade når den er tom for strøm?? Hjelp
Shhhh Skrevet 6. januar 2007 Skrevet 6. januar 2007 Hei og velkommen til forumet. Det finnes et utall av slike tråder, bruk søkefunksjonen i menyen til høyre. Sjekk brukermanualen som fulgte med telefonen din hva som står angående lading. Hvis ikke det står noe, lader du telefonen til den er ferdig. Du kan bruke den når den lades. Ingen her på forumet kan gi deg et riktig svar på dette spørsmålet. Det er mye synsing, noen sier at du skal lade i 1 døgn, andre til den er ferdig.
MaKa9 Skrevet 6. januar 2007 Skrevet 6. januar 2007 Jeg kan gi deg et enkelt svar; det har ingenting å si... dette gjalt kun de eldre typen batterier vi fant i telefoner for ca. 5 år siden. med lithium-ion ha dette ingenting å si har selv en n73 jeg ikke har tenkt på lademetoder på og den har kapasitet som en gud:) -.m
glosi Skrevet 6. januar 2007 Skrevet 6. januar 2007 kan bekrefte hva MaKa9 sier: Li-Ion batterier trenger ikke førstegangsladning på lassevis av timer, du kan bruke den med en gang. Det går også fint og klattlade.
Βlur Skrevet 6. januar 2007 Skrevet 6. januar 2007 (endret) Jeg kan sette strek under at mobiltelefonen kan tas i bruk straks du kjøper den. Det trengs ingen spesiell førstegangslading. Lithium-Ion-batteriene som brukes i så godt som alle mobiltelefoner i dag, får ikke bedre eller dårligere kapasitet om du ikke lader det lenge første gangen eller om du lader før du starter å bruke mobiltelefonen. Du kan lade telefonen så kort eller lenge du vil, så ofte du vil og det har ikke noe å si om laderen er plugget i telefonen når batteriet er fulladet. Min kilde. Endret 6. januar 2007 av shadowlands
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå