Gå til innhold

TES: Hvilke mods bør jeg ha?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Key-chain, har ingen link, men du finner det sikkert. Den gjør sånn at etter hvert når du får diverse nøkler slipper du og scrolle forbi alle i inventory, når du skal ha for eks. fakler. eller andre ting som er under keys.

Arena - loot, er litt feig, men den er kjempe digg. da kan du plukke opp våpnene til folk i arena.

Jeg tror også Nights of the nine er ganske bra.

Skrevet

Key Chain gjør at det tar noen sekunder å åpne inventaret ditt når du begynner å få en del nøkler, og dette blir etter hvert veldig irriterende.

Jeg anbefaler deg å begynne uten mods, bare for å få en føling med hvordan spillet er. Deretter anbefaler jeg deg å prøve Oscuro's Oblivion Overhaul - jeg kommer aldri mer til å spille Oblivion uten den. Pass på at du får siste versjon, i skrivende stund 1.31 (med 1.31c-patchen).

Hvis du føler at du kan takle en omfattende mod til, anbefaler jeg Kobu's Character Advancement System; denne gjør levelling mye mer naturlig og opphever det powerlevelling-presset du hele tiden har på deg uten en level-modifikasjon.

Men, som sagt - prøv det uten mods først.

Skrevet
Key Chain gjør at det tar noen sekunder å åpne inventaret ditt når du begynner å få en del nøkler, og dette blir etter hvert veldig irriterende.

Jeg anbefaler deg å begynne uten mods, bare for å få en føling med hvordan spillet er. Deretter anbefaler jeg deg å prøve Oscuro's Oblivion Overhaul - jeg kommer aldri mer til å spille Oblivion uten den. Pass på at du får siste versjon, i skrivende stund 1.31 (med 1.31c-patchen).

Hvis du føler at du kan takle en omfattende mod til, anbefaler jeg Kobu's Character Advancement System; denne gjør levelling mye mer naturlig og opphever det powerlevelling-presset du hele tiden har på deg uten en level-modifikasjon.

Men, som sagt - prøv det uten mods først.

7656304[/snapback]

nettopp fått spillet til pc..... hatt det på xbox leeeeenge... litt derfor jeg vil ha mods ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...