Hakoon Skrevet 6. januar 2007 Skrevet 6. januar 2007 Jeg har nettopp fått oblivion til pc og lurer derfor på hvilke mods jeg bør laste ned... Noen forslag?
Barista Bob Skrevet 6. januar 2007 Skrevet 6. januar 2007 Key-chain, har ingen link, men du finner det sikkert. Den gjør sånn at etter hvert når du får diverse nøkler slipper du og scrolle forbi alle i inventory, når du skal ha for eks. fakler. eller andre ting som er under keys. Arena - loot, er litt feig, men den er kjempe digg. da kan du plukke opp våpnene til folk i arena. Jeg tror også Nights of the nine er ganske bra.
MiSP Skrevet 6. januar 2007 Skrevet 6. januar 2007 Key Chain gjør at det tar noen sekunder å åpne inventaret ditt når du begynner å få en del nøkler, og dette blir etter hvert veldig irriterende. Jeg anbefaler deg å begynne uten mods, bare for å få en føling med hvordan spillet er. Deretter anbefaler jeg deg å prøve Oscuro's Oblivion Overhaul - jeg kommer aldri mer til å spille Oblivion uten den. Pass på at du får siste versjon, i skrivende stund 1.31 (med 1.31c-patchen). Hvis du føler at du kan takle en omfattende mod til, anbefaler jeg Kobu's Character Advancement System; denne gjør levelling mye mer naturlig og opphever det powerlevelling-presset du hele tiden har på deg uten en level-modifikasjon. Men, som sagt - prøv det uten mods først.
Hakoon Skrevet 6. januar 2007 Forfatter Skrevet 6. januar 2007 Key Chain gjør at det tar noen sekunder å åpne inventaret ditt når du begynner å få en del nøkler, og dette blir etter hvert veldig irriterende. Jeg anbefaler deg å begynne uten mods, bare for å få en føling med hvordan spillet er. Deretter anbefaler jeg deg å prøve Oscuro's Oblivion Overhaul - jeg kommer aldri mer til å spille Oblivion uten den. Pass på at du får siste versjon, i skrivende stund 1.31 (med 1.31c-patchen). Hvis du føler at du kan takle en omfattende mod til, anbefaler jeg Kobu's Character Advancement System; denne gjør levelling mye mer naturlig og opphever det powerlevelling-presset du hele tiden har på deg uten en level-modifikasjon. Men, som sagt - prøv det uten mods først. 7656304[/snapback] nettopp fått spillet til pc..... hatt det på xbox leeeeenge... litt derfor jeg vil ha mods
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå