Gå til innhold

WiFi med Nokia N80


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ser ut til å ha bestemt meg for å kjøpe Nokia N80. Kommer til å bruke WiFi-funksjonen en god del.

 

Noen som har erfaringer med å surfe/sjekke mail/bruke MSN på denne?

 

Og er det noe poeng i å kjøpe Internet Edition?

 

Takker for alle svar  :)

7653975[/snapback]

 

Sjekk https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=579115&hl= for masse erfaringer om telefonen.

 

Kan anbefale N80, WLAN fungerer meget bra til både surfing, MSN og e-post. Alt det fungerer bra med 3G også.

 

Les dagens test på amobil.no om browsere, den var bra.

 

Finnes en egen tråd om MSN til mobil, selv anbefaler jeg EQO, gratis og stabil.

 

N80 IE skal være lettere å få på nett med WLAN, så hvis du er på mange forskjellige nett hele tiden, er den nye WLAN-wizarden kjekk å ha. I tillegg er den satt opp bedre for IP-telefoni, så sammen med Gizmo er det meget enkelt og fungerer meget bra. Skal være mulig med IP-telefoni til N80 også, men vet ikke om det er like enkelt.

 

Har du flere spørsmål, så ta de i N80-tråden (link over), da får du garantert raske og bra svar!

Lenke til kommentar
Ser ut til å ha bestemt meg for å kjøpe Nokia N80. Kommer til å bruke WiFi-funksjonen en god del.

 

Noen som har erfaringer med å surfe/sjekke mail/bruke MSN på denne?

 

Og er det noe poeng i å kjøpe Internet Edition?

 

Takker for alle svar  :)

7653975[/snapback]

Jeg solgte denne telefonen etter kort tid pga mange årsaker...

du nevner du kommer til å bruke wifi mye, det var ikke like viktigt for meg, men de gangene jeg prøvde så ramla jeg ut av nettet etter 1-2 minutter. Det var jæ....lig irriterende da du ikke er kommet særlig langt i surfinga på den tiden

Men kanskje innså nokia at de hadde drete på draget og laget en ny n80?? hvem vet

Min TyTn fungerte perfekt til det formålet

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...