Gå til innhold

Filer som nedlastes kuttes når jeg kommer til 2gb

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Ja, pretty much som tittelen sier. Har nå prøvd å laste ned nyeste version av America's Army, da jeg plutselig fikk lyst til å spille det igjen. Installasjonsfila var på 2,5 GB, så ingen fare tenkte jeg (av en eller annen grunn er den satt til FAT32, som jeg ikke har giddet å endre på. Kan derfor ikke laste ned filer/flytte filer over 4gb). Harddisken er heller ikke full. Har vel rundt 7gb igjen (om jeg sletter de ufullstendige nedlastingene).

Vet ikke hva problemet er; om det er windows (xp pro) som ligger på lur eller andre programmer (derfor posted jeg under denne kategorien). Som sagt, så stopper bare nedlastinga på 2 gb, og jeg blir fortalt at den er ferdig, men får feilmelding under installasjon/unzip. Browsern er FF, om det skulle ha noe å si.

Så, om noen har noen formening om dette, så fyr laus. Takker på forhånd på svar :)

Edit: Både lasted ned installasjonsfila zippa og som vanlig .exe, samme problem. Har ikke testa gjennom torrent, da torrenten ga drithastighet.

Endret av Der Kommissar
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjører du nyere enn Windows 2000, konverter disken til NTFS, krever ingen formatering, enkel og smertefri operasjon for alle parter ;)

http://www.microsoft.com/technet/prodtechn...convertfat.mspx

To convert a volume to NTFS from the command prompt

1.

Open Command Prompt. Click Start, point to All Programs, point to Accessories, and then click Command Prompt.

2.

In the command prompt window, type: convert drive_letter: /fs:ntfs

Skrevet
Kjører du nyere enn Windows 2000, konverter disken til NTFS, krever ingen formatering, enkel og smertefri operasjon for alle parter ;)

1.

Open Command Prompt. Click Start, point to All Programs, point to Accessories, and then click Command Prompt.

2.

7653656[/snapback]

Ah, takker! Endelig kan jeg laste ned store filer uten å måtte begrense meg til en kjedelig grense :)

On-topic:

Fant forresten svaret på problemet tror jeg, så den kan godt stenges. Trodde det vare var et problem hos meg lokalt, så jeg tenkte ikke på å se på tech support på america's army-forumet.

It is highly recommended that you download the game installer with a download manager such as Download Accelerator Plus or The Official Bit Torrent File. If you use just your Internet Explorer or Firefox web browsers to download large flies there is a very good chance they will end up corrupted. CRC errors or other random crashes are often signs that your installation is not sound, but rather needs to be reinstalled. You can prevent this by using either of the two methods above!

Ser nok ut til at jeg må bruke bittorrent allikevel :cry:

Skrevet

1.

2.

7653656[/snapback]

Hehe, funka ikke så smertefritt allikevel. Windows ville ikke starte opp (ingen av modusene), så jeg måtte formatere og installere Windows på nytt. Jaja, var nu på tide uansett :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...