Gå til innhold

SC: Pandora Tomorrow - "Version not compatible..."


Anbefalte innlegg

Hei

 

Innstallerte SCPT igjen etter at det har vært på hylla i en god stund, men nå greier jeg ikke å spille det, iallefall ikke på multiplayer. Når jeg logger på ubi.com får jeg følgende feilmelding: "Version not compatible, please update your software". Jeg har lastet ned og innstallert multiplayer (eu) patchene 1.1, 1.2, 1.3 samt den generelle 1.31 patchen da ingen av de øvrige virket, uten resultat. Nå finner jeg ikke noen nyere patcher, men likevel får jeg beskjed om at jeg må oppdatere programvaren. Hva er problemet her?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Søkte litt på forumet til ubisoft, og der var det en som ikke hadde fått spilt online, og fikk senere dette svaret.

 

We have new information about the Splinter Cell : Pandora Tommorow servers. Sadly due to the low number of players using this game on Ubi.com, the decision has been made to remove the multiplayer service. This has been a recent change in which the technical support team has just became aware of. Sorry for the inconvience to yourself for this.

 

Skal du spille PT, må du nok spille via LAN..

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Du kan jo spille SP:CT. Mener at det fremdeles støttes, men er ikke helt sikker.

 

Hvis du har noen andre kompiser som også har Pandora Tomorrow, kan du også bruke Hamachi. For de som ikke vet, så er det ett program som lager et liksom "Lan" nettverk, der man kann logge seg til andre brukere som lager nettverk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...