krosso Skrevet 5. januar 2007 Skrevet 5. januar 2007 Hei! Jeg har installert Windows XP på en gammel laptop. Trodde den gamle programvaren - Windows NT 2000 - automatisk ble avinstallert når jeg installerte XP, men den gang ei. Når jeg nå starter opp laptopen får jeg spørsmål om hvilket av de to programmene jeg ønsker å kjøre... I tillegg får jeg melding om at laptopen ikke har så mye minne igjen. Hvordan kan jeg gå fram å slette Windows NT 2000? Takker for alle tips
kjeLL// Skrevet 5. januar 2007 Skrevet 5. januar 2007 er du så heldig at os'a ligger i samme mappe også.. trur jeg ikke at det er lett å få hjelp
kjeLL// Skrevet 5. januar 2007 Skrevet 5. januar 2007 det enkleste er å legge alt du skal ta vere på over på en dvd/harddisk/partisjon/cd(lagringsmedia som ikke er samme partisjon som det xp/2000ligger på) og formatere vekk både xp og 2000
tempezzzt Skrevet 5. januar 2007 Skrevet 5. januar 2007 (endret) En enkel løsningen (som plager deg minst) WinXP: 1) Kontrollpanel - system - avansert - (Oppstart og gjenoppretting) Instillinger 2) Slett deretter de filene/katalogene i utforsker som er fra win2k Om du skal rydde opp helt anbefaler jeg en formatering.. Endret 5. januar 2007 av tempezzzt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå