Gå til innhold

Source åpner seg ikke..! =(

Gjest Slettet-3t93k9

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-3t93k9
Skrevet

Hallo! :dontgetit:

Min venn og jeg skal spille CS: source LAN, men når han åpner Source skjer dette:

1) Gjør seg klar til å åpnes

2) Åpner - Starten kommer opp (Da den Loader (Før du kan velge Find servers osv.))

3) Det blir helt svart. :thumbdown:

Hva skjer, OG hvordan skal jeg løse dette?? :hmm:

Takk

- Jonas og Emil.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Se om han har installert de nyeste driverne til skjermkortet han har, og eventuelt last ned det siste directX (source klikka for noen dager siden, måtte laste ned directX på nytt, funka fint etter det)

Gjest Slettet-3t93k9
Skrevet (endret)

Han har ikke lasta ned noe som helst, verken jeg eller han er gode med Data..

- Han fikk dataen til Jul.. Han har bare brukt den til Internett, ikke noe anna siden det..

Kan du eventuelt si hvordan jeg finner ut om vilke oppdateringer han trenger, og hvor jeg finner dem? :D

Link til DirectX? :whistle:

EDIT: Btw funka CS 1.6.. :hmm:

Endret av Slettet-3t93k9
Gjest Slettet-3t93k9
Skrevet (endret)

Hva skal jeg gjøre for å finne hva jeg skal laste ned? På Drivere?

EDIT: har valgt:

1) Graphics Driver

2) Hva skal jeg velge?

3) Hva skal jeg velge?

Endret av Slettet-3t93k9
Skrevet

Jeg ANER ikke, hva med å legge ut hvilket skjermkort han har? Ellers kan du bare gå på IRC og spørre noen, kanskje ringe en nerd :p

Gjest Slettet-3t93k9
Skrevet
Hvilket Grafikk kort har du?

7651490[/snapback]

Øhh.. Når jeg går på egenskaper og ser på Innstillinger Står det:

- 1) Plug and Play-skjer på Mobile Intel® 945GM Express Chipset Family

2) (Standardskjerm) på Mobile intel® 945GM express Chipset Family.

Sier det dere no'?

sier ikke meg et dugg.. :tease:

Skrevet

Han mener hvilket merke det er på skjermkortet..Hvis du ikke vet hvilket merke det er kan vi ikke hjelpe dere med noe mer....

punq

Skrevet

Har opplevd noen lignende på LAN... Du er klar til å spille, også må du fikse noe som tar lang tid, og som skjer akkuratt på LAN'et... Er besynderlig :p

Gjest Slettet-3t93k9
Skrevet

Funker fortsatt ikke.. HVA NÅ DA??

Hva er det dere må vite for at vi skal kunne spille det?

WoW funker heller ikke.. :hm:

Har opplevd noen lignende på LAN... Du er klar til å spille, også må du fikse noe som tar lang tid, og som skjer akkuratt på LAN'et... Er besynderlig :p

7651934[/snapback]

:nei:

Vi får ikke en gang åpna CS:S.. Samma om det er LAN eller ikke.. ;)

Gjest Slettet-3t93k9
Skrevet
Og du får heller ingen feilmelding (blir bere svart og går tillbake til explorer?)

7651971[/snapback]

Det blir svart, men man kan høre lyden når man drar musen over Find servers osv.. Når jeg trykker på de, hører jeg at de åpnes..

Så programmet kjører, men skjermen viser ikke MEG det.. :thumbdown::cry:

Skrevet

7651934[/snapback]

:nei:

Vi får ikke en gang åpna CS:S.. Samma om det er LAN eller ikke.. ;)

7651947[/snapback]

Ikke vurdert at kanskje pcn er for dårlig?

Gjest Slettet-3t93k9
Skrevet

PC'en er topper's..

Skrevet (endret)

Jeg tror faktisk jeg har akkurat det samme probleme som han har...! Wow funker ikke og det er no farlig gæærnt med cs også. (prøvd å laste ned det samme som deg, men det funka ikke for meg heller.) Gå på start-->tilbehør-->systemverktøy-->systemgjennoprettning. Der kan du stille tilbake pc'en til den datoen det sist funket. Min pc er det no gæærnt med så kom bare noen dager bakover.. men det kan hende du har litt mere "flaks" enn jeg hadde.. Bare prøv å se hva som skjer:)

Endret av punq
Gjest Slettet-3t93k9
Skrevet

Tja.. Den er lik som skole PC'ene.. Bare bedre.. Og de koster over 10.000 stk.. ^^

Jeg tror faktisk jeg har akkurat det samme probleme som han har...! Wow funker ikke og det er no farlig gæærnt med cs også. (prøvd å laste ned det samme som deg, men det funka ikke for meg heller.) Gå på start-->tilbehør-->systemverktøy-->systemgjennoprettning. Der kan du stille tilbake pc'en til den datoen det sist funket. Min pc er det no gæærnt med så kom bare noen dager bakover.. men det kan hende du har litt mere "flaks" enn jeg hadde.. Bare prøv å se hva som skjer:)

7652034[/snapback]

Problemet er bare.. Det har aldri funket.. ^^ :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...