Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Nytt kabinett og ødelagt dvdbrenner.


Anbefalte innlegg

Her ser dere det jeg har Mine pcdeler + -

 

Etter en dag med feiling i å få ordnet hele pcn min inni det nye kabinettet tok jeg ut alt og satte det inn igjen så funket det.

 

Men så luktet det svidd om 2 min etter windowsoppstarten.

pcn skrur seg av og jeg iler bak for å slå av alt som heter strøm.

etter en del sniffing og snusing i kabinettet finner jeg ut at dvdbrenneren er kaputt:(

 

Jeg hadde koblet till alle 3 viftene + frontpanelet og dvdbrenneren til den ene molex(usikker om d jeg sier er rett angående molex her)

 

Kan det være det som er årsaken?

 

Alle svar takkes til de grader:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vil tippe du gjorde det samme som meg og satte molexkontakten feil vei i dvd-brenneren  :no:

7653942[/snapback]

 

En kompis va borti her å så litt og det så ut som han sa at jeg gjorde som han og hadde gjort ergo feil vei på molexn:/

 

teit at det går ant å sette feil vei:/ sku liksom være en antidumbasslås på den ell no:P

Lenke til kommentar
Vil tippe du gjorde det samme som meg og satte molexkontakten feil vei i dvd-brenneren  :no:

7653942[/snapback]

 

En kompis va borti her å så litt og det så ut som han sa at jeg gjorde som han og hadde gjort ergo feil vei på molexn:/

 

teit at det går ant å sette feil vei:/ sku liksom være en antidumbasslås på den ell no:P

7660904[/snapback]

 

Men det var arti å dra ut dvd brennern og se korsn hele va satt opp og så ødelegge hele drittn;)

 

og damn det va heavy brent der:D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...