-__- Skrevet 5. januar 2007 Skrevet 5. januar 2007 (endret) For et par dager kjøpte jeg en telefon av en bekjent. Jeg veit at han har brukt den før, men med mitt simkort fungerer den rett og slett ikke. Det er full dekning og operatørlogoen kommer opp (Telenor). Alikevel går det verken ann å sende meldinger eller å ringe. Noen som kan tenke seg hvorfor dette skjer og hvordan jeg kan løse dette? Endret 5. januar 2007 av deSilver
-__- Skrevet 5. januar 2007 Forfatter Skrevet 5. januar 2007 Kan telefoner være sperret egentlig? Sånn at de er ubrukelige?
Glenn Skrevet 5. januar 2007 Skrevet 5. januar 2007 Kanskje er telefonen tyvegods og muligens sperra hos de fleste mobiloperatører via IMEI-koden i telefonen. Da er det umulig å bruke den. Rart du får dekning, men kan være denne muligheten også.
Lurifaksen Skrevet 5. januar 2007 Skrevet 5. januar 2007 Noen som kan tenke seg hvorfor dette skjer og hvordan jeg kan løse dette? 7647337[/snapback] Mest sannsynlig er den sperret (meldt tapt/stjålet), men det er kun Telenor som kan svare deg på det. Hos Telenor får du dekning selv om IMEI er blokkert.
-__- Skrevet 6. januar 2007 Forfatter Skrevet 6. januar 2007 Da veit jeg det Får ta en prat med han karen jeg kjøpte han av, gidder ikke betale for ikkeno
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå