Gå til innhold

Når kommer Lineage 3?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

According to KoreaGames.com, Lineage 3 is being worked on by NCsoft. From their newsletter:

‘Lineage 3’, expected to spearhead the boom of MMORPGs on the heels of ‘Lineage’ and ‘Lineage 2’, is now under development at the NCsoft Studio in Korea. No more details have been publicized yet except for the fact that the game will be an extension of the same episode shared by other ‘Lineage’ series games. ‘Lineage 3’ will be unveiled with much pomp and circumstance in the first half of 2007.

Skrevet
According to KoreaGames.com, Lineage 3 is being worked on by NCsoft. From their newsletter:

‘Lineage 3’, expected to spearhead the boom of MMORPGs on the heels of ‘Lineage’ and ‘Lineage 2’, is now under development at the NCsoft Studio in Korea. No more details have been publicized yet except for the fact that the game will be an extension of the same episode shared by other ‘Lineage’ series games. ‘Lineage 3’ will be unveiled with much pomp and circumstance in the first half of 2007.

7647575[/snapback]

Hehe stemmer det, den har jeg lest :!:

• 1 måned senere...
Skrevet (endret)

da er vel ingen vist å kjøpe lineage 2 da. jeg laste ned igår og vil kjøpe meg keyen til den idag, det ser så bra ut :dribble: og er lei av wow

Endret av Wooteman
Skrevet
Finnes legal uten bugs servere til L2.

Ta f.eks L2 extreme =D

7914463[/snapback]

L2 extreme, samt mange andre ble raida av FBI for ikke så lenge siden. Ligger pressemelding på lineage2.com et sted.

Finnes dog en populær russisk server...

Vil forresten ikke anbefale L2 til noen som har spilt mye wow. Er 100x mer grinding i lineage. Håper lineage3 blir bedre på det området.

Skrevet

likte lineage 2 sin siege mulighet og mount mulighet. Kjøpe armor og stash til mounten.. og fly! =D

Siege er utrolig fett!

meeen som med dei fleste andre mmo spill blei eg lei klikk-og-se-på kampsystemet.

spillte med darkelf phantom ranger og dwarf, husker ikkje navnet på classen.

Skrevet
Hva går egentlig spillet ut på?

7940769[/snapback]

Litt av det samme som wow vil jeg tro ;)

MEN, Jeg tror ikke L2 er beregnet for wow spillere, de fleste wow-spillere sier at L2 er noe dritt :(

Jeg digger jo både L2 og wow :!:

Skrevet

jeg spilte wow... og nå prøver L2 og jeg liker bedre enn WOW .. fordi det litt chill å frame da får du til å hører på musikk og været på msn :tease: og folk på L2 er mye, mye , mye hyyelige en på wow det blir så sure .... og har en morsom jeg er lvl 15 nå og er orc .. jeg fikk en sånn rune en portal og jeg prøve den ut og så kom jeg til en by som var DRIT langt i fra der jeg skulle være... og jeg bare F... hva gjør jeg nå tenkte jeg ja ja da får vi gå helt til orc town... og alle mobs var kunne jo drepe meg liksom på et slag :no: .. så gikk jeg rundt og så kom jeg på en dark elf og spurte om jeg kunne få hjelp.. og joda han hjalp meg :D og ga meg masse penger til å teleporter meg til en sted der jeg kunne prøve newbie token :thumbup: men jeg hadde ikke nok penger til den siste protalen... og da spurte jeg folk rundt og en liten kar ga meg 10.000g og skulle jo bare ha 3000 :tease: folk på L2 er veldig hyggelige og jeg fikk mange venner på den turen :tease::tease:

Skrevet
jeg spilte wow... og nå prøver L2 og jeg liker bedre enn WOW .. fordi det litt chill å frame da får du til å hører på musikk og været på msn :tease:  og folk på L2 er mye, mye , mye hyyelige en på wow det blir så sure ....  og har en morsom jeg er lvl 15 nå og er orc .. jeg fikk en sånn rune en portal og jeg prøve den ut og så kom jeg til en by som var DRIT langt i fra der jeg skulle være... og jeg bare F... hva gjør jeg nå tenkte  jeg ja ja da får vi gå helt til orc town... og alle mobs var kunne jo drepe meg liksom på et slag :no: .. så gikk jeg rundt og så kom jeg på en dark elf og spurte om jeg kunne få hjelp.. og joda han hjalp meg :D  og ga meg masse penger til å teleporter meg til en sted der jeg kunne prøve newbie token :thumbup:  men jeg hadde ikke nok penger til den siste protalen... og da spurte jeg folk rundt og en liten kar ga meg 10.000g og skulle jo bare ha 3000 :tease:  folk på L2 er veldig hyggelige og jeg fikk mange venner på den turen :tease:  :tease:

8002166[/snapback]

Jeg synes også at de er mye hygeligere på L2 enn på wow, L2 er mye morsommere :!:

Hvilken server spiller du på? :dontgetit:

Skrevet
teon, er ikke det den heter? :p  L2 er best syns det er drit bra jeg :love:

8009021[/snapback]

Äh, official altså :D

Jeg også, spiller på Hindelmith jeg da..

Er bare lvl 9 ennå :!:

Skrevet (endret)
hehe :!:  er en orc og hal veis til vl 19 orc raider yaa. teon er det en bra sever

8013228[/snapback]

Jeg vet ikke hva som er bra og ikke, bare spiller på Hindelmith jeg :love:

Er det noe forskjell på serverne da, og hvem er det mest folk på? :roll:

Endret av blomstkraft
  • 1 måned senere...
Skrevet (endret)
hehe :!:  er en orc og hal veis til vl 19 orc raider yaa. teon er det en bra sever

8013228[/snapback]

Jeg vet ikke hva som er bra og ikke, bare spiller på Hindelmith jeg :love:

Er det noe forskjell på serverne da, og hvem er det mest folk på? :roll:

EDIT: Er det egentlig mulig å spille i C3 nå?

8015746[/snapback]

Hvor får dere tak i lineage2? noen som har en link der jeg kan kjøpe eller laste ned? :hmm: og koster det penger å spille det på nett? :innocent:

takk :love:

Endret av Kim92
Skrevet (endret)

Det koster vel ikke mer enn 100-lappen for å spille på offisiell server, tror jeg da..

Jeg kjøpte Lineage 2 selv på megastorenorge.no.. :)

Jeg kjøpte C4 jeg da, det er vel C5 som er ute i butikken nå.

Welkommen :)

Endret av blomstkraft
Skrevet
Det koster vel ikke mer enn 100-lappen for å spille på offisiell server, tror jeg da..

8235204[/snapback]

Koster det penger å spille online? (månedspris) :blush::closedeyes:

Skrevet

8235204[/snapback]

Koster det penger å spille online? (månedspris) :blush::closedeyes:

8235273[/snapback]

Ca 100 kr månden..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...