Chasseur Skrevet 5. januar 2007 Skrevet 5. januar 2007 Kan vel starte litt med å si litt om siten. Siten skal fungere som en siden du møter på domenet www.gwnorge.org. GWN er en spillsite for spillet Guild Wars. Det har tidligere eksistert en annen side. gwnorge.net, men den ble lagt ned da driveren av det ble lei. Da tok jeg og en annen saken i egne hender og lager eget nettsted. Dermed er vi en litt unik situasjon, da gwnorge.net lenker til gwnorge.org, så stort sett er hele medlemsbasen allerede flyttet over til oss. Portalen skal være integrert med myBB, og vi bruker portalløsningen som er intergrert i myBB. Følgende ting skal være integrert i designet/portal: Guild Wars logoen Guild Wars Norge ArenaNet sin logo. ArenaNet sin copyright tekst Fonten Trajan Pro Automatisk nyhetshenting fra forumet "Ti siste tråder" Lenker til kontrollpanel, mine meldinger etc Lenker til forumet, arkiv, lenker, portalen. Samtidig skal designet virke profesjonelt, men samtidig være spennende og stilig.
St-Cruz Skrevet 5. januar 2007 Skrevet 5. januar 2007 Savner en tabell på høyre side, ellers meget pent
St-Cruz Skrevet 5. januar 2007 Skrevet 5. januar 2007 For å ramme inn all teksten som står på høyre siden.
-Teddy- Skrevet 5. januar 2007 Skrevet 5. januar 2007 Ikke så galt design, vil tippe det faller i smak hos gamerne. - Og det er jo det som er viktig her. Jeg ville prøvd å integrere headeren litt mer i designet, nå ser den litt malplassert ut for min del.
Chasseur Skrevet 5. januar 2007 Forfatter Skrevet 5. januar 2007 Er også usikker på headeren, men jeg er så lei headere som er i designet, og den vil uansett ligge i selve forumet. Men skjønner poenget ditt, men finner ikke helt en løsning som fungerer tilfredstillende.
Svinat Skrevet 5. januar 2007 Skrevet 5. januar 2007 Kanskje det ser bedre ut dersom du midtstiller headeren 100%. Nå er det 132px til høyre og 91px til venstre, så det er ikke helt. Synes forsåvidt at portalen ser helt greit ut, men de stripene på bakgrunnen kunne kanskje vært litt tydligere? Så dem ikke før jeg skulle sjekke på pcen om det var 100% midtstilt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå