Gå til innhold

Når kommer Nokia 6300?


Anbefalte innlegg

Ta en telefon og sjekk selv.

8051675[/snapback]

 

Hvorfor skal jeg det? Du som allerede "vet" burde jo opplyse oss istedenfor å komme med patetiske one-liners hele tiden.

Men nå er altså PSData sine sider oppdatert og der står det at den kommer på lager tidligst 29.3.07.. Rimer jo ganske dårlig med tøvet ditt.

Endret av arne2002
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fikk 6300 idag. Overaskende flott mobil. Ikke noe Symbian-tull eller størrelse-problem. Lekker og solid finish, ekte metall, perfekt vekt.

 

Jepp, digger denne.

Menyene er som på N73 osv.

Kunne gjerne hatt litt mer internminne. Bare 6MB ledig på denne.

7756623[/snapback]

 

6300 har ikke symbian, så menyene er vel ikke slik som på N73? Det tviler jeg sterkt på!

Lenke til kommentar

Har lest på ett annet forum at noe synes det er dårlig batteri på denne. At det sitter ett BL 4-c batteri som orginalt. Har også lest at noen prøver seg med BL -5c.

At de da spikker litt av for og få det til og passe.

Synd dersom denne tlf skulle ha dårlig batteri .

Les litt nedover i linken , her er det flere missfornøyde.

Noen fornøyde også faktisk.

 

http://www.gsmarena.com/nokia_6300-reviews-1800.php

Endret av shegg
Lenke til kommentar

Ser at Nokia 6300 har samme batteri som Nokia 6131. Jeg går ut fra at det er de gode skjermene som trekker en del strøm på disse mobilene. Konas Nokia 6131 varer vanligvis i 3-4 dager, men den har jo to skjermer, så jeg regner med Nokia 6300 varer minst like lenge med sin ene skjerm.

 

For de fleste av oss vil det ikke være noe problem hvis mobilen har batteri i bare 3-4 dager. Er man hjemme så kan man lade om natten og er man ute og reiser i flere dager så tar man med laderen.

Lenke til kommentar

De er vel utsolgt da.. Den er i salg i Sverige iallfall, en av dem hadde 800 på sentrallager.

 

- Tunna mobiler är helt klart på modet och vi ser stor efterfrågan på

W880i, men även på nya Nokia 6300, säger Johan Paulsen Järnliden,

Marknadschef på The Phone House.

Lenke til kommentar

Hei, jeg har et spørsmål til dere som har fått mobilen - jeg vil gjerne vite om mobilen har innlagt tysk menyspråk og tysk som skrivespråk...

Jeg sitter med en 6131 nå - den har både norsk og tysk.

Dette er veldig avgjørende for meg når jeg kjøper en mobil - jeg trenger begge deler....

Tusen takk på forhånd.

Lenke til kommentar

Synes det er merkelig den fortsatt bare finnes med tele2 jeg og. Fikk testet en litt i går i butikk og var en veldig lekker sak, men ettersom det var tele2 lås på den kunne den ikke blitt mer uaktuell.

 

Venter i spenning på ulåste. Ser noen nettbutikker opererer med "forventet 30.03"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...