Gå til innhold

Recorde et spill fra egen server?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lager film. Jeg vil filme forløpet fra flere vinkler. Dermed skal jeg ha en egen server (satt opp på egen pc). Jeg vil kunne recorde .bf2demo filer der jeg kan se spillet i etterkant.

Hvordan gjør jeg dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg lager film. Jeg vil filme forløpet fra flere vinkler. Dermed skal jeg ha en egen server (satt opp på egen pc). Jeg vil kunne recorde .bf2demo filer der jeg kan se spillet i etterkant.

Hvordan gjør jeg dette?

7644307[/snapback]

Du må antagelig ha server software for dedikert server den kan du få her

Hvis du skal filem ingame kan du også bruke fraps og spectactor mode da...det kan være en litt enklere løsning kanskje, men der får du kun kjøre filming i 30 sec om gangen hvis du velger å ikke kjøpe programmet, dette kan du ordne her

Skrevet (endret)

Har funnet ut av det. demo.recordDemo NAVN og demo.stopRecording. Create local funka fint, trengte ikke å ha egen serversoftware. Filene havna i Demos mappa. Kopierte de til Mine Dokumenter/Battlefield 2 /Profiles/Default/Demos, Restart BF2, og de dukket opp i "Community" som vanlig.

EDIT: Rettet noen feil.

Endret av -Teddy-
Skrevet
Har funnet ut av det. demo.recordDemo NAVN og demo.stopDemo (Eller stopRecord, var noe i den duren). Create local funka fint, trengte ikke å ha egen serversoftware. Filene havna i Demos mappa. Restart BF2, og de dukker opp i "Community" som vanlig.

7646615[/snapback]

Det er bra. trodde kanskje du måtte ha mer avansert server software aka dedikert for å kunne gjøre det..jaja..da fant du løsningen selv:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...