Slip Skrevet 4. januar 2007 Skrevet 4. januar 2007 Hei hei! Jeg har ett snedig problem nå om dagen, og siden jeg jobber hele dagen rekker jeg ikke kjøpe det jeg eventuelt trenger.. så jeg må få noen og handle for meg. Hva skal jeg be dem fikse? Her er problemet: Skjermkort med kun 2 DVI utganger, ingenting annet. Pc skjerm TV Poenget er at jeg skal kunne bruke TV'n til film osv.. men jeg har jo bare jalla-utgang på skjermkortet. Dessuten har jeg ikke 2stk skjermkabler (vanlige fra pc til skjerm), så jeg får ikke sjekket om det funker og bruke en DVI-kontakt på kabeln som går i skjermkortet. Det funket IKKE og kun ha tv'n kobla til med DVI-utgang på kortet, men UTEN DVI på inngangen til tv. Da sto det bare "Modus støttes ikke" på skjermen. Jeg er blank på dette emnet.. så hvis noen har en fiks plan til meg lytter jeg! (TV'n er helt flonka ny, så den har HDMI, PC, osv.. alt mulig av innganger)
Mr D Skrevet 4. januar 2007 Skrevet 4. januar 2007 Finn fram bruksanvisningen til TV-en. Slå opp der det står om å koble til PC. Les og lær.
RyGi Skrevet 5. januar 2007 Skrevet 5. januar 2007 Tipper at Hz er stilt for höyt for tvn, still ned den litt og pröv igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå