Gjest medlem-82119 Skrevet 4. januar 2007 Skrevet 4. januar 2007 (endret) Har brukt opera i noen uker nå, og den har plutselig forandret oppførsel (har lagt inn siste versjon, sjekket at det ikke er virus spyware etc) For det første, så virker ikke den grønne "tilbake" knappen som før på bla.a hardware.no Isteden for å gå tilbake i nettleseren så loades samme side påny. Kan gå tilbake hvis jeg klikker mange ganger etterhverandre, minst 3 ganger er nødvendig. På de fleste andre sider så fungerer det som før. Er det mulig å velge om samme side skal loades påny eller om man vil gå tilbake? Det neste er at nettsider bruker lang tid på å komme opp. Tar ca. 20 sekunder å få opp hardware.no, og ofte 10-15 sekunder på å få frem startsiden.no, google, altavista osv. Før så har det skjedd omtrent umiddelbart. Dette skjer spesielt ofte etter at jeg har slettet private data og historikk. Har sjekket netthastigheten. Har en 2200 inn/350 ut linje, og målte hastigheten til 2060/370 og den har ligget stabilt på rundt 2050/330. Har mistanke om at det er det nye phishing filteret som gjør at det nå går tregere, men det er bare gjetting. Har ikke foretatt noen nye innstillinger, og loadehastigheten øker ogte til normalt hvis jeg går tilbake til en side jeg har vært på uten at historikken har vært slettet i mellomtiden. Hvis jeg klikker på et bokmerke, kan opera stå og tenke i 10 sekunder før noe skjer, så går den til nettsiden og bruker de neste 10 sekundene på å få frem nettsiden. Nye emner som dette kan ta over ett minutt å få registrert, vil jeg editere så går det fort 20-30 sekunder. Irriterende.. Endret 4. januar 2007 av medlem-82119
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå