Gå til innhold

modding av gta vc?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg trengte jeg skulle modde gta vc! men trenger hjelp til åssen jeg gjørt det er vel noe jeg må laste ned og sånt! kan dere si hva ejg m,å ha?

(har leita litt på google men er ikek flink til det)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Kan du 3d modellere? altså lage figurer i 3d? viss ikke glem hele prosjektet =P

7640549[/snapback]

jeg kan ikke modde var kansje feil ment! men finnes det noe modd på internett noen som har modda ferdig?

Skrevet

jojo... men er mye kosligere og modde sine egne biler og mennesker til historien =P

Jeg laga flyet til en flygende dildo engang også i gta sa =p =o

Ble en slager =)

Skrevet

Det er ingen form for programmer der du legger det inn... du legger det manuelt inn i systemet eller det er en exe fil som innstallere seg inn der den skal automatisk

viss du er i tvil følger det nok en veiledning til hvor du skal plassere filene om du får de uteom en exe fil...

Ellers fant jeg en super side over najse modder og skins til bilder osv...

Click It!

Skrevet
Det er ingen form for programmer der du legger det inn... du legger det manuelt inn i systemet eller det er en exe fil som innstallere seg inn der den skal automatisk

viss du er i tvil følger det nok en veiledning til hvor du skal plassere filene om du får de uteom en exe fil...

Ellers fant jeg en super side over najse modder og skins til bilder osv...

Click It!

7640746[/snapback]

takk takk blir spillet mye kulere med skin?

Skrevet
Les i readme fila som følger med!

Der står alt du trenger og vite =)

7640862[/snapback]

leste der men engelsk kunnskapene og datakunskapene mine er ikke på topp :blush:

Skrevet

Jeg gjør det enkelt for deg. Denne modden bytter ut alle bilene i spillet, mange våpen, bytter navn på butikker til b.la. McDonalds og 7/11. Last ned, og følg instruksene i installasjonsprogrammet. Der skal du altså angi HVOR Gta Vice City-spillet ligger.

Fant til og med to du kan velge imellom. Selv har jeg Deluxe mod. Med deluxe moden er det dog et problem, det er så fordømt mye røyk i det. Dette fikses kjapt og enkelt, bare ha backup av Data mappen i GTA VC-mappene så skal jeg hjelpe når/om den tid kommer. Er en fil som skal byttes ut, men jeg husker ikke hvilken. Ultimate Vice City-moden har jeg ikke prøvd.

GTA Vice City Deluxe Mod

GTA Vice City Ultimate Mod

Installér og nyt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...