tgrude Skrevet 3. januar 2007 Skrevet 3. januar 2007 Jeg har prøvd å søke, men fant ikke noe spesiellt.. 1. Jeg lurer på om det finnes programmer som lar min xbox360 se xvid og divx gjennom vanlig streaming. 2. Pluss at jeg lurer på hvordan man overfører filer ifra pcen til xboxen, uten å bruke windows media center (da jeg ikke fikk det til, av en eller annen grunn..) Finns det ei bra side, med mye nyttig info og freeware? mvh Thomas.
nems Skrevet 4. januar 2007 Skrevet 4. januar 2007 Jeg har prøvd å søke, men fant ikke noe spesiellt.. 1. Jeg lurer på om det finnes programmer som lar min xbox360 se xvid og divx gjennom vanlig streaming. 2. Pluss at jeg lurer på hvordan man overfører filer ifra pcen til xboxen, uten å bruke windows media center (da jeg ikke fikk det til, av en eller annen grunn..) Finns det ei bra side, med mye nyttig info og freeware? mvh Thomas. 7636652[/snapback] Heisann! Som han over sier så er xbox-scene et bra sted å begynne. Men det finnes et program som passer det du leter etter. Det kan streame alt av filmer og musikk fra pc til xb360. Link: TVersity Les FAQ før du tar det i bruk.
Zappza Skrevet 4. januar 2007 Skrevet 4. januar 2007 Hei! Hvis du har XP MCE kan du bruke Transcode 360 til å streame DivX/Xvid med. Det funker myyye bedre enn TVersity, men du må ha Media Center da =) Ellers så går det ikke ann å kopiere matriale fra PCen til Xboxen. Kun streaming.
sinnadyr Skrevet 10. februar 2007 Skrevet 10. februar 2007 Enig med Zappza. Transcode 360 eller VLC360 (skal testes nå). Bruker T360 til vanlig og det funker fjell etter å ha innstallert noen kodekpakker.
Zappza Skrevet 11. februar 2007 Skrevet 11. februar 2007 Du trenger ikke codec pakker når du bruker T360 =)
tgrude Skrevet 12. februar 2007 Forfatter Skrevet 12. februar 2007 (endret) Hei! Hvis du har XP MCE kan du bruke Transcode 360 til å streame DivX/Xvid med. Det funker myyye bedre enn TVersity, men du må ha Media Center da =) Ellers så går det ikke ann å kopiere matriale fra PCen til Xboxen. Kun streaming. 7638680[/snapback] Hei! Takk for svar, men jeg har ikke media center, og kan heller ikke installere mediaplayer11, pga wga.. edit: nå bruker jeg mediaplayer11, men vet ikke om disse nevnte programmene er kompatibelt med mp11. håper jeg slipper å gjøre om alle .avi filer til .wmv. Endret 12. februar 2007 av tgrude
Zappza Skrevet 12. februar 2007 Skrevet 12. februar 2007 Hei!Takk for svar, men jeg har ikke media center, og kan heller ikke installere mediaplayer11, pga wga.. edit: nå bruker jeg mediaplayer11, men vet ikke om disse nevnte programmene er kompatibelt med mp11. håper jeg slipper å gjøre om alle .avi filer til .wmv. 7924641[/snapback] Hvis du har Media Player 11, kan du laste ned og installere TVErsity =)Da konverteres alle filmene til .wmv når du vil se på de, og slettes etterpå.
tgrude Skrevet 14. februar 2007 Forfatter Skrevet 14. februar 2007 Jeg prøvde tversity, og den listet opp alle .avi og .mpg filmer jeg hadde på xboxen, men den ville ikke spille de av. Den prøvde tydeligvis ei stund, men tilslutt kom det feilmeldinger opp som at den mistet kontakten med pcen, eller så låste den seg. Antar at det er codecproblemer, men rart det funker utmerket på pcen å spille av alle formater.
Zappza Skrevet 14. februar 2007 Skrevet 14. februar 2007 Så vidt jeg vet så trenger verken TVErsity eller Transcode 360 codecs. T360 vet jeg at ikke trenger codecs, med unntak av AC3 hvis filmen har det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå