Gå til innhold

Koder til football Manager 2007?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det finnes vel ingen juksekoder,men du har jo editoren som du kan leke fotballgud med. Husker jeg starta med Ascoli i Serie C med 40 toppspiller, men Knut Bernhardinio( meg) som toppspiller:P

Robinhio spilte svært lite de første 5sesongene...."ødela" talentene til mange spillere....Prøv der du!;)

 

 

 

EDIT: ikke jeg heller:p

Endret av SnusHanen
Lenke til kommentar
Det finnes vel ingen juksekoder,men du har jo editoren som du kan leke fotballgud med. Husker jeg starta med Ascoli i Serie C med 40 toppspiller, men Knut Bernhardinio( meg) som toppspiller:P

Robinhio spilte svært lite de første 5sesongene...."ødela" talentene til mange spillere....Prøv der du!;)

 

 

 

EDIT: ikke jeg heller:p

7634929[/snapback]

 

Skam å ødelegge talenter slilk som det:p

Å legge seg selv innpå er jo alltid fun ;D

 

Men til konsoll fins det ikke;)

Lenke til kommentar
Må man starte ny game for å vært inne på EDITOR

7635031[/snapback]

 

Kan du ikke skrive om det er til PC, Xbox360 eller PSP du spiller på. PC versjonen har en editor som følger med spillet, og som kan fikse opp i det meste. X360 og PSP versjonen er jeg ikke sikker på om har noen koder, kanskje du kan sjekke på forumet til SIgames. Når det gjelder å fikse på ting i editoren tror jeg du må starte en ny save for å få noen av tingene til å virke, mens andre ting vil fungere på en allerede startet save.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...