Gå til innhold

Sony Ericsson W950i - Diskuter den her!


Anbefalte innlegg

325720.jpg

Link

Fant ingen tråd om denne telefonen allerede så jeg startet en nå, jeg må si denne telefonen ser rett å slett helt rå ut, jeg har til gode å se den i real life da, har kun sett på bilder og lest info om telefonen å den virker ganske proff ut. Noen her inne som har erfaringer med denne telefonen også kansje? Jeg kunne gjerne tenkt meg denne telefonen men prisen er svimlende høy, er den verdt den høye prisen?

 

 

Hva er deres meninger om denne herligheten?

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
325720.jpg

Link

Fant ingen tråd om denne telefonen allerede så jeg startet en nå, jeg må si denne telefonen ser rett å slett helt rå ut, jeg har til gode å se den i real life da, har kun sett på bilder og lest info om telefonen å den virker ganske proff ut. Noen her inne som har erfaringer med denne telefonen også kansje? Jeg kunne gjerne tenkt meg denne telefonen men prisen er svimlende høy, er den verdt den høye prisen?

 

 

Hva er deres meninger om denne herligheten?

7633118[/snapback]

Hei

Jeg har denne som Mp3 spiller og da funker den bra .

God mp3 spiller og radio . God på mail . Jeg har også lastet ned office program slik at jeg kan lese dokumenter.

Men hittil så er den noe treg .

Skulle jeg brukt denne til daglig så vet jeg ikke om den hadde vært rask nok .

Derfor så bruker jeg en vanlig Nokia på jobb.

Nokia 7390 KJEMPE TLF.

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Folkens!

 

Jeg trenger litt hjelp her. Jeg har akkurat fått min nye W950i,, og jeg tenkte prøve å legge inn musikk...

 

Jeg installerte programmene på cd'en, restartet pc'en og koblet tlf til pc'en via en av USB portene på pc'en.

 

Jeg åpnet så Disc2phonepgrammet og fulgte anvisningene der, men, når jeg skal legge musikkfilene over til telefonen så sier programmet at den ikke finner tlf tilkoblet.

 

Jeg bet meg også merke i at i det jeg plugget inn USB pluggen så sier Windows'en (XP) at den oppdager en ukjent USB tilkobling...Jeg får heller ikke oppdatert noe driver til den ukjente tilkoblingen!

 

:hmm:

 

Noen som har forslag til hva jeg kan gjøre?

 

HJELP! :mad:

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Trenger litt hjelp med denne. Har problemer med å motta mms.

Kommer bare:

"Mms mislyktes. Kontroller innstillinger for MMS-/Internett-konto - Årsakskode -5120"

Har prøvd å reinstallere mms-innstillingene er par ganger, men det funker ikke.

 

Jeg kan se litt av mms'en før jeg går inn på den, men det er jo bare snakk om 1 setning.

Er veldig irriterende da damen har gratis mms, og går ofte tom for penger.

 

Noen som har noen tips?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...