Heineoen Skrevet 3. januar 2007 Skrevet 3. januar 2007 Hei! Fikk meg en liten vekker nyttårsaften.... Holdte på å miste mobilen min... Ikke nok med at jeg måtte ha kjøpt nymobil, jeg hadde også mista alle tlfnummera mine ! Så lurer da på om jeg kan ta noen form for backup av mobilen før jeg tar den med ut igjen takk!...
ikkeno Skrevet 3. januar 2007 Skrevet 3. januar 2007 En fordel å oppgi vilken telefon du har Mangen nokia modeller har jo pc suite som tar backup av telefonen
Rex_Rodney Skrevet 3. januar 2007 Skrevet 3. januar 2007 Signatur check...W810i 7632374[/snapback] Du bruker bare programmet som følgte med telefon og fører over nr til datan.... Synkronisere nummer..
hernil Skrevet 3. januar 2007 Skrevet 3. januar 2007 bruk my phone explorer! genialt program som alle med en SE telefon burde ha. kan ta backup av tlf nr. sms og kalender mm. prøv det ut!
War Skrevet 3. januar 2007 Skrevet 3. januar 2007 Må man ha mobilsoftware på pcen? Har samme mobil plugger den i dataen men den finner ikke mobilen.
j8rn Skrevet 6. januar 2007 Skrevet 6. januar 2007 Har slitt litt med det programmet selv. Anbefaler zyb.com til backup siden din telefon støtter SyncML. Mye lettere og veldig oversiktlig. JØrn Må man ha mobilsoftware på pcen?Har samme mobil plugger den i dataen men den finner ikke mobilen. 7634485[/snapback]
glosi Skrevet 6. januar 2007 Skrevet 6. januar 2007 Hvis du bruker netcom som operatør har de samme tjeneste som zyb, bare mer stabil. Der synkroniserer du alle nummerne mot en server og legger dem tilbake om du trenger det. Du kan også redigere telefonboka di på netcom sin side. Eller på zyb.com om du foretrekker den
Glenn Skrevet 6. januar 2007 Skrevet 6. januar 2007 (endret) Ja, NetCom har en tjeneste som heter KontaktSynk. Du kan finne innstillinger for dette på http://ota.netcom.no/ Du kan også sende SYNK til 1989. En synkronisering koster kr 4,- per gang. Telenor har også en slik tjeneste, men den tror jeg det er månedsgebyr for. Endret 6. januar 2007 av Glenn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå