Mit Skrevet 21. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2007 (endret) Javell teh_kim, jeg har akuratt joina en Norsk en og om du imponerer lar de deg sikkert komme. kom og spill mot oss i morgen om du har tid edit: legg meg til på xfire om du ønsker. brukernavn: mitjmannen Endret 21. mars 2007 av Mitjmannen Lenke til kommentar
diosyria Skrevet 7. april 2007 Rapporter Del Skrevet 7. april 2007 kom igen ppl lägg till mitt xfire "trehag" jag kan "träna upp" alla som vill 7958114[/snapback] Jeg er også svært interessert i å få være med. Lenke til kommentar
kalerv0 Skrevet 9. april 2007 Rapporter Del Skrevet 9. april 2007 (endret) ahhh detta är ju gott att se ..fler norrmän som spelar FEAR... hmm hadde varit morsomt att se en hel armada av norrmän på CB och ESL och kvalitén på spelarna börjar bli väldigt hög, kanske det nu börjar bli dags att ordna lite norska turneringar... ok, det lag jag är med i söker ett par spelare till. vi är ganska seriösa (..det går faktiskt ann att tjäna pengar på detta här...) så vi letar efter erfarna spelare, alltså du måste ha spelat i mer än 50 timmar, för att säga det så och du måste ha en dator som klarar av att köra spelet besök gärna vårt forum för mer info... Endret 9. april 2007 av kalerv0 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå