Gå til innhold

Oversikt over rekrutterendeF.E.A.R. Combat-klaner


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Erhm, nå har jeg aldri hevdet at jeg er på 1337-nivå. :blush:

 

Men jeg er interessert i å starte en norsk klan. Er nok ikke mye til organisator, men hvis du vil ta styringa kalerv0, så er jeg gjerne med. :)

7629883[/snapback]

 

skaffa xfire och lägg till mig (kalerv0) så ska vi ta oss en liten runda :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...
Hva ble dette til karer? noen som sa noe om en norsk FEAR-gjeng?

 

Men hva fader er 1337-nivå? :p er det at noen er veldig gode? isåfall tror jeg ikke jeg passer inn der men kansje noe rundt 532-nivå :hmm:

7709432[/snapback]

 

eddie och jag joinade TOD (Team Of Destruction) ..ett gamalt area51 lag som börjat spela fear :) droppa gärna några rader på vårat forum :) ..ja det förståss :) jag heter egentligen sakar!a...

Endret av kalerv0
Lenke til kommentar
Hvilket land er denne klanen fra?

7858182[/snapback]

 

det är mest svenskar och spanjorer, också eddie förstås :)

7858194[/snapback]

Litt blanding altså

Finnes det ingen helnorske/svenske klaner?

7858198[/snapback]

jag tror inte det, jag har inte funnit någon i alla fall :| kanske, tidigare fans det en klan som hette swe-clan, men dom blev sedan internationella... jag skulle gärna ett ett helnorskt lag (..med spelare bara från norge...) fear verkar dock inte ha blivit stort nog i norge ännu. det är för lite spelare :(

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Er du trehag?

Og et lite spørsmål; hvorfor trengs xfire? jeg er ikke helt inni slike ting men er ikke det noe snakke-greier? om det er det vil ikke xfire hjelpe noe siden jeg har null mic. :)

7931072[/snapback]

 

xfire är mer en väldigt nedbantad msn. dess bestämda funktion ligger i att du ser vilka av dina kontakter som är online och (om de tillåter det...) att du kan se vilket spel de spelar (om de spelar ett spel...) du kan också browsa spelservrar (med en viss begränsning) för snackegrejjer använder vi ventrilo :)

Lenke til kommentar

Ahhh, ja da blir det mer aktuellt, skal se om jeg skaffer det nå.

 

Har forresten spillt FEAR endel i dag men så ikke den serveren deres noen av gangene jeg sjekka... eller?

 

edit: tror jeg sendte noe saker til trehag nå, kanskje... ellernoe... :hmm:

Endret av Mitjmannen
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...