edds Skrevet 2. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2007 Hei! Jeg leter etter det som står i emnetittelen - altså en slags liste/side som viser F.E.A.R. Combat klaner som søker nye rekrutter. Noen som kan hjelpe meg? Mvh Edds Lenke til kommentar
kalerv0 Skrevet 2. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2007 du kan alltid fråga klaner om de tar in testa här för exempel. detta är europeiska 1337 klaner. de tävlar i cuper och ladders som clanbase eller esl ..men varför inte sätta upp ett eget norskt lag? jag har länge letat efter norska fear spelare på 1337 nivå... Lenke til kommentar
edds Skrevet 2. januar 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. januar 2007 Erhm, nå har jeg aldri hevdet at jeg er på 1337-nivå. Men jeg er interessert i å starte en norsk klan. Er nok ikke mye til organisator, men hvis du vil ta styringa kalerv0, så er jeg gjerne med. Lenke til kommentar
kalerv0 Skrevet 2. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2007 Erhm, nå har jeg aldri hevdet at jeg er på 1337-nivå. Men jeg er interessert i å starte en norsk klan. Er nok ikke mye til organisator, men hvis du vil ta styringa kalerv0, så er jeg gjerne med. 7629883[/snapback] skaffa xfire och lägg till mig (kalerv0) så ska vi ta oss en liten runda Lenke til kommentar
edds Skrevet 2. januar 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. januar 2007 La deg til nå, jeg er klar når som helst. Lenke til kommentar
Mit Skrevet 13. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2007 Hva ble dette til karer? noen som sa noe om en norsk FEAR-gjeng? Men hva fader er 1337-nivå? er det at noen er veldig gode? isåfall tror jeg ikke jeg passer inn der men kansje noe rundt 532-nivå Lenke til kommentar
kalerv0 Skrevet 2. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2007 (endret) Hva ble dette til karer? noen som sa noe om en norsk FEAR-gjeng? Men hva fader er 1337-nivå? er det at noen er veldig gode? isåfall tror jeg ikke jeg passer inn der men kansje noe rundt 532-nivå 7709432[/snapback] eddie och jag joinade TOD (Team Of Destruction) ..ett gamalt area51 lag som börjat spela fear droppa gärna några rader på vårat forum ..ja det förståss jag heter egentligen sakar!a... Endret 2. februar 2007 av kalerv0 Lenke til kommentar
Mit Skrevet 2. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2007 Hvilket land er denne klanen fra? Lenke til kommentar
kalerv0 Skrevet 2. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2007 Hvilket land er denne klanen fra? 7858182[/snapback] det är mest svenskar och spanjorer, också eddie förstås Lenke til kommentar
Mit Skrevet 2. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2007 Hvilket land er denne klanen fra? 7858182[/snapback] det är mest svenskar och spanjorer, också eddie förstås 7858194[/snapback] Litt blanding altså Finnes det ingen helnorske/svenske klaner? Lenke til kommentar
kalerv0 Skrevet 3. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2007 Hvilket land er denne klanen fra? 7858182[/snapback] det är mest svenskar och spanjorer, också eddie förstås 7858194[/snapback] Litt blanding altså Finnes det ingen helnorske/svenske klaner? 7858198[/snapback] jag tror inte det, jag har inte funnit någon i alla fall :| kanske, tidigare fans det en klan som hette swe-clan, men dom blev sedan internationella... jag skulle gärna ett ett helnorskt lag (..med spelare bara från norge...) fear verkar dock inte ha blivit stort nog i norge ännu. det är för lite spelare Lenke til kommentar
edds Skrevet 12. februar 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. februar 2007 Av de som spiller FEAR i Team of Destruction (min og kalerv0's klan) er vel stort sett alle svenske, med kanskje ett par unntak. Men vi rekruterer alltids gode spillere, så det er bare å stikke innom rekruteringsserverene våre når som helst. Lenke til kommentar
Mit Skrevet 12. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2007 Muligens et dumt spørsmål men sånn ca hva heter den serveren? Føler jeg har blitt bedre nå så dere kan sikkert trenge litt julig Lenke til kommentar
kalerv0 Skrevet 12. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2007 Muligens et dumt spørsmål men sånn ca hva heter den serveren? Føler jeg har blitt bedre nå så dere kan sikkert trenge litt julig 7928760[/snapback] TOD - Recruiting om du skaffar dig xfire och lägger till "trehag" så kan vi spela på en av våra låsta servrar Lenke til kommentar
Mit Skrevet 12. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2007 Er du trehag? Og et lite spørsmål; hvorfor trengs xfire? jeg er ikke helt inni slike ting men er ikke det noe snakke-greier? om det er det vil ikke xfire hjelpe noe siden jeg har null mic. Lenke til kommentar
kalerv0 Skrevet 13. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2007 Er du trehag?Og et lite spørsmål; hvorfor trengs xfire? jeg er ikke helt inni slike ting men er ikke det noe snakke-greier? om det er det vil ikke xfire hjelpe noe siden jeg har null mic. 7931072[/snapback] xfire är mer en väldigt nedbantad msn. dess bestämda funktion ligger i att du ser vilka av dina kontakter som är online och (om de tillåter det...) att du kan se vilket spel de spelar (om de spelar ett spel...) du kan också browsa spelservrar (med en viss begränsning) för snackegrejjer använder vi ventrilo Lenke til kommentar
Mit Skrevet 13. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2007 (endret) Ahhh, ja da blir det mer aktuellt, skal se om jeg skaffer det nå. Har forresten spillt FEAR endel i dag men så ikke den serveren deres noen av gangene jeg sjekka... eller? edit: tror jeg sendte noe saker til trehag nå, kanskje... ellernoe... Endret 13. februar 2007 av Mitjmannen Lenke til kommentar
kalerv0 Skrevet 16. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2007 kom igen ppl lägg till mitt xfire "trehag" jag kan "träna upp" alla som vill Lenke til kommentar
Mit Skrevet 16. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2007 Ja jeg vet det er mer enn tre stk. på forumet her som spiller FEAR, dere trenger ikke gjemme dere Lenke til kommentar
teh_kim Skrevet 21. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2007 jeg leiter også etter en norsk FEAR clan. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå