Sniken_123 Skrevet 2. januar 2007 Skrevet 2. januar 2007 Jeg lurer på om det finnes en engelsk versjon av Emergency 4 der de snakker på engelsk, eventuelt en patch som fixer på dette?
Enigma123 Skrevet 2. januar 2007 Skrevet 2. januar 2007 Hva er vitsen med å lage 2 tråder innen 10 min med samme emnetittel?
Sniken_123 Skrevet 2. januar 2007 Forfatter Skrevet 2. januar 2007 Fordi spørsmålet går under begge kategoriene
Josteinb Skrevet 6. januar 2007 Skrevet 6. januar 2007 ingen som vet? 7636115[/snapback] Emergency 4 finnes nok ikke på engelsk enda. Tror nok det tar en stund før det kommer ut på engelsk :/ Jeg har den tyske versjonen, blir vant til det etterhvert Men ellers så går det jo an å laste ned Los Angeles mod, da blir noe av det på engelsk, men vet ikke hvordan det påvirker oppdragene.
Sniken_123 Skrevet 6. januar 2007 Forfatter Skrevet 6. januar 2007 Takker for svaret... Håper det kommer en engelsk versjon snart, for det er et meget gøy spill...
brsseb Skrevet 6. januar 2007 Skrevet 6. januar 2007 Min lillebror har den tyske versjonen, men fant noen filer på nettet som oversatt en god del tekst (briefings og sånt). Problemet var at oversetteren har brukt babelfish (eller et eller annet oversettingsprogram), slik at engelsken ikke var den mest korrekte. Ville googlet litt.
Sniken_123 Skrevet 6. januar 2007 Forfatter Skrevet 6. januar 2007 fant filene med engelsk tekst, men det beste hadde vert med engelsk tale... Det er jo en del tale meldinger i det spillet
Josteinb Skrevet 9. januar 2007 Skrevet 9. januar 2007 ....for det er et meget gøy spill... 7659179[/snapback] Ja er enig med deg der! Utrolig gøy. Spiller du mye ? Hvis du ikke allerede har prøvd det, så må du prøve ut Winterberg Mod. til både EM3 og EM4 http://www.wem4m.de.vu/ <--- ligger også en video fra spillet der (for dere som ikke har prøvd det)...
Sniken_123 Skrevet 18. januar 2007 Forfatter Skrevet 18. januar 2007 Winterberg Modet ser veldig kult ut... skal prøve det med en gang det er ferdig lastet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå