Gå til innhold

Anbefalte innlegg

[hwbot] 18m 50,797s - Core 2 E6600 - 3.33Ghz aircooling [/hwbot]

 

 

 

Tok vist litt lang tid, men har en liten del stående i bakgrunn og har bare en miniklokk akkurat nå emn har en pure OS/bench disk lagganes som snart kobles til ;)

 

Edit: Hvorfor går CPU bare på 50% tilsvarende en kjerne på nonstop når jeg har DC ?

Endret av The Ghost
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Snoggis og The ghost, har dere laget dere brukere på hwbot, scorene deres blir ikke plukket opp av boten av en eller annen grunn.

 

Zopilote, problemet ditt er at brukernavnet ditt på hwbot har liten Z og her bruker du stor Z. Logg inn på brukeren din på hwbot og legg til brukernavnet ditt og passordet til dette forumet så skal det fungere etterpå.

Lenke til kommentar
Snoggis og The ghost, har dere laget dere brukere på hwbot, scorene deres blir ikke plukket opp av boten av en eller annen grunn.

 

Zopilote, problemet ditt er at brukernavnet ditt på hwbot har liten Z og her bruker du stor Z. Logg inn på brukeren din på hwbot og legg til brukernavnet ditt og passordet til dette forumet så skal det fungere etterpå.

8392234[/snapback]

 

Hehe, jeg merka det selv. Det er i orden nå

Lenke til kommentar
Snoggis og The ghost, har dere laget dere brukere på hwbot, scorene deres blir ikke plukket opp av boten av en eller annen grunn.

 

Zopilote, problemet ditt er at brukernavnet ditt på hwbot har liten Z og her bruker du stor Z. Logg inn på brukeren din på hwbot og legg til brukernavnet ditt og passordet til dette forumet så skal det fungere etterpå.

8392234[/snapback]

 

Jeg har lagd bruker ihvertfall, og vet at et eller to av resultatene mine er der.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Wtf?? Mista poeng?? Unknown cpuid?

 

http://hwbot.org/user.do;jsessionid=2A4381...847?userId=7875

 

Aspstein fikse? :whistle:

 

Edit: Nesten alle p3 1,0ghz coppermine resultatene er jo borte... Inkl mine... Skjer'a?? Da kunne det jo vært rydda opp i Opty 146 listene og :whistle:  :whistle:

8502373[/snapback]

Sånn fikset.

 

Du kan også editere resultatene dine selv, hvis feks en bot leser noe feil og forveklser noe hw.

Lenke til kommentar

Takker :thumbup:

 

Da gjenstår vel bare bøffe-opty lista, hehe. Men den får bare være.. Når Dfi kortet kommer så skal jeg gruse alle uansett, mohahahaaaaaaaaaa

:ph34r::ph34r:

 

Edit: Jeg er tilbake, men det må være en bug eller noe.. Mange av resultatene er søkk vekk...(Ikke mine)

Endret av Zopilote
Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
  • 2 måneder senere...

Nå skal endelig alle hwbot trådene være oppe igjen.

 

Jeg har sittet å klødd meg i hodet nå i flere uker å glodd i php og html koder (sier seg jo selv at når du ikke har peiling overhodet på programmering at det tar flere uker), men nå skal det fungere igjen. Trenger ikke brukernavn i taggene lenger eller noenting.

 

Husk og å linke brukeren deres på hwbot med brukeren her fra forumet.

 

Happy times!

Lenke til kommentar

Nå har jeg endelig funnet ut av Copywasa. Sjekk den syke boosten det ga i 32m.

 

Forrige scoren min som jeg syntes var ganske god:

26 minutter 30,094 sekunder

superpi32m_26m30094_thumb.jpg

 

Nye scoren som er helt vill

25 minutter 21,344 sekunder

25m21344_512page_realtime_maxmem-2.jpg

 

Nå må jeg bare finne utav den CDT tweaken og om den egentlig er bedre. Men foreløpig så får jeg bare helt sykt ræva resultater.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 3 uker senere...
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...