Gå til innhold

Toon Army tråd

absrambo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva gjør Newcastle på treningsfeltet sitt i motsetning til andre lag, siden de får en bråte med spillere skadet hele tiden?

Noe må det nesten være, for det skal godt gjøres å ha folk konstant skadet... Eller?

Skrevet
Hva gjør Newcastle på treningsfeltet sitt i motsetning til andre lag, siden de får en bråte med spillere skadet hele tiden?

Noe må det nesten være, for det skal godt gjøres å ha folk konstant skadet... Eller?

7779980[/snapback]

nei så klart det ikke må være noe. Det er bare ren uflaks etter min mening.

Skrevet

7779980[/snapback]

nei så klart det ikke må være noe. Det er bare ren uflaks etter min mening.

7780192[/snapback]

Jeg er faktisk veldig sikker på at det er mer treningsrelatert enn uflaks. Noe Newcastle selvfølgelig må finne ut av.

Skrevet

sitter no og hører på newcastle sangen og ser på videoer av shearer skåre mål :D

søk på youtube "newcastle united goals" der finner dere mange gode videoer. :thumbup:

Skrevet
Som det står er dette en tråd for newcastle fans.. snakk stygt om newcastle.. :

7623106[/snapback]

ok man skal snakkestygs om newcastle . (uansett så går det ikke og si noe possitivt med det laget )

Skrevet (endret)
ok man skal snakkestygs om newcastle . (uansett så går det ikke og si noe possitivt med det laget )

7819211[/snapback]

Så det går ikke?? Da tror jeg ikke du er helt med? :ermm:;)

Endret av GnoMiz
  • 2 uker senere...
  • 3 måneder senere...
Skrevet

Følte nesten at denne tråden måtte bumpes! :p

Begynner å skje en del spennende ting på St James Park nå. Ny eier og ny manager. Det som er trist akkurat nå, er at Scott Parker har blitt solgt. :( Det må da være unødvendig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...