Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

PC vil ikke starte i det hele tatt


Anbefalte innlegg

Hallo

 

Kom nett opp hjem fra nyttårsfeiring(godt nytt år btw), til min store forskrekkelse vil bare 1 av mine 2 pcer starte!

Strømmen har vært plugget ut av veggen på begge pcene, nå får de strøm fra den samme "padda" så det er ikke der problemet ligger.

 

Når jeg trykker på på-knappen skjer det ingen verdens ting, viftene starter ikke eller noe slikt.

Det lyser på hovedkortet så det får strøm. Har også prøvd å starte pcen med bare 1 ram brikke, og har vært over alle kablene flere ganger og ikke funnet noen løse.

 

Edit1: wtf, pc er noe rare greier. Plutselig sa det poff og pcen starta(etter 10min :hmm: )

Endret av Joooy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hallo

 

Kom nett opp hjem fra nyttårsfeiring(godt nytt år btw), til min store forskrekkelse vil bare 1 av mine 2 pcer starte!

Strømmen har vært plugget ut av veggen på begge pcene, nå får de strøm fra den samme "padda" så det er ikke der problemet ligger.

 

Når jeg trykker på på-knappen skjer det ingen verdens ting, viftene starter ikke eller noe slikt.

Det lyser på hovedkortet så det får strøm. Har også prøvd å starte pcen med bare 1 ram brikke, og har vært over alle kablene flere ganger og ikke funnet noen løse.

 

Edit1: wtf, pc er noe rare greier. Plutselig sa det poff og pcen starta(etter 10min :hmm: )

7621564[/snapback]

 

 

hmmm... høres ut som du trenger en ny strømforsyning snart! jeg hadde ikke stolt på den som sitter i nå...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...