diamant Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 Har lyst på denne siden jeg får denne billig et i en butikk!
Ola92 Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 Har lyst på denne siden jeg får denne billig et i en butikk! 7620679[/snapback] Den har jo fint design og et over middels kamera. Hva er kravene dine?
Andynator Skrevet 2. januar 2007 Skrevet 2. januar 2007 Har hatt denne og anbefaler den på det sterkeste En nydelig telefon med den beste skjermen jeg har sett Minuset er en litt kjedelig Mp3 spiller og at den manglet radio(derfor jeg solgte den) Kjøper gjerne denne igjen......men som sagt med radio og oppdatert mp3 spiller
wil Skrevet 2. januar 2007 Skrevet 2. januar 2007 Andynator: Det hørtes litt rart ut. Du har solgt den nå, men du kjøper gjerne den igjen? Hvorfor solgte du den da?
TheInfamous Skrevet 2. januar 2007 Skrevet 2. januar 2007 Hatt denne siden oktober, veldig fornøyd med det aller meste. Lekker design. kjekke menyer men auto-fokusen er dårlig. Trekker ned en god del når 3mb kameraet nærmest er ubrukelig.
Andynator Skrevet 3. januar 2007 Skrevet 3. januar 2007 Andynator: Det hørtes litt rart ut. Du har solgt den nå, men du kjøper gjerne den igjen? Hvorfor solgte du den da? 7628981[/snapback] Som jeg sa...den manglet radio, kjøper den gjerne igjen den dagen radioen og mp3 spilleren er oppgradert... Da heter den nok ikke D900 lengre da Men som sagt, skjerm, menyer og det meste var jeg strålende fornøyd med. Det er en populær motetelefon Heller den enn allverdens nokia og sony greier som er på markedet
Andynator Skrevet 3. januar 2007 Skrevet 3. januar 2007 kan jo nevne at jeg istedet handlet den "gromme" Lg ke820 som både har radio og bedre mp3 spiller samt at den er råsexy og liten Den har ikke den gode skjermen som d900 har, men er bedre på det meste innvendig :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå