Sio Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 Jeg vil på forhånd beklage alle skrivefeil, relativt stor post og jeg skriver for fort i forhold til hvor flinke fingrene mine er til å treffe rett knapp. Har noen hørt om Unknown problemet? Sikkert mange problemer som heter akkurat det, men når det kommer til WoW så betyr det at når du logger på heter alle players "Unknown" og du kan ikke buffe eller gjøre noen ting. Du kan ikke snakke ikke bytte våpen ikke shapeshifte ikke en gang spør om hjelp fra en GM. Etter en stund blir du DCet (dissconnected/frakoblet) fra serveren. Når du logger deg på igjen stopper alt ved en melding: "Connected". Da må man velge cancel, gå til server listen også velge serveren sin også er alt i sjønneste orden helt til du logger deg inn igjen. Dette forekommer kun på en character (ivertfall hoss meg) som er min main. Ved hjelp av en alt jeg har (alt= en annen figur) kunne jeg spør en GM om hjelp. GMen svarte det GMer alltid sier når de ikke har peiling, at det er alle mine Addons og WTF og WTB mappen sin feil. Han ba meg slette hele sulamitten og prøve igjen. Har ikke gjort det enda, vil legge til nytt innlegg når det er gjort. Men det jeg lurer mest på er om noen her i forumet har dette problemet og muligens en alternativ løsning, jeg er veldig glad i addonsene mine.
mad_arab Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 Har du peerguardian aktivert? Har du en brannmur som sperrer visse adresser eller typer requests? Har du fildelingsprogrammer kjørende som tar så mye båndbredde at du timer ut? Har du en trådløs router med varierende signalstyrke? Har du noen andre i huset som bruker samme linje? Jeg merker fort om jeg har noe annet som bruker båndbredde vet at det kommer unknown som varer noen sekunder... så da switcher jeg ut og slår det av.
nazrm Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 http://faq.wow-europe.com/en/article.php?id=028 Funka for meg.
Sio Skrevet 1. januar 2007 Forfatter Skrevet 1. januar 2007 (endret) Hvordan finner jeg ut hvilkne porter jeg må opne? Jeg kan ikke bare slå av hele brannmuren hver gang jeg skal spille. Endret 1. januar 2007 av Sio
nazrm Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 Porter? Står ingenting om porter i den FAQ'en såvidt jeg kan se :o
Sio Skrevet 1. januar 2007 Forfatter Skrevet 1. januar 2007 (endret) Porter? Står ingenting om porter i den FAQ'en såvidt jeg kan se :o 7620685[/snapback] Nei, jeg tenkte på posten ovenfor hvor det står "Har du en brannmur som sperrer visse adresser eller typer requests?" og da tenkte jeg at jeg kanskje måtte fjerne en sperre som jeg tror er det samme som å opne en port, kanskje jeg er helt på jordet men det betyr egneltig ingenting, fordi: FAQen du henviste til var let å forstå og fungerte helte perfekt! Problemet som har plaget meg siden romjulen er borte vekk på under 5 min og jeg kan igjen spille på kuen min, tusen takk! Endret 1. januar 2007 av Sio
fatalicus Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 (endret) Disconnects, Unknown Entities, Naked Characters, Red ?'s and other strange things. jeg vet hvordan du fikser den! slett nude patch ^_^ Endret 1. januar 2007 av fatalicus
String-Jurgen Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 Jeg gjorde som det sto for nvidia, da ville ikke nettet mitt være tilkobla mer gitt...
Sio Skrevet 1. januar 2007 Forfatter Skrevet 1. januar 2007 Jeg gjorde som det sto for nvidia, da ville ikke nettet mitt være tilkobla mer gitt... 7621754[/snapback] Det gjorde jeg å, alt fungerte som bare det. Men det er jo bare å ta alt tilbake slik det var.
DirtyBit Skrevet 2. januar 2007 Skrevet 2. januar 2007 jeg hadde samme porblemet, fulgte guiden i faq`n og det funker helt som det var..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå